30 SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / BUKSE FLOYD / SKO HER / VESKE NUNOO

1. Hvor gammel er du ? Jeg fylte 25 i oktober. Det er helt sykt. Jeg husker da jeg tenkte at man var voksen i 20-årene. Jeg føler meg virkelig ikke voksen, men så sitter jeg her med leilighet, hund og samboer så kanskje jeg er mer voksen enn hva jeg tror selv 😉

2. Hvor høy? 1.68

3. Stjernetegn? Jeg er Skorpion, og det passer meg skummelt bra. Jeg er virkelig en skorpion, hehe.

4. Når står du opp i hverdagen? Det er vanligvis mellom halv åtte og åtte, men det kan variere litt. I helgen våknet jeg av meg selv halv syv. Det var grusomt, jeg ville sove lenge… men nå jeg jeg en liten valp som må opp og på do på morgenen så da er det bare å stå opp.

5. Og i helgene? Jeg skiller ikke helg og hverdag egentlig. Jeg styrer min egen arbeidsdag så hvis jeg trenger å sove ut på en onsdag så gjør jeg det, men så kan det være jeg må opp tidlig på en søndag for eksempel.

6. Favorittsang akkurat nå? Taylor Swift – Cornelia Street

7. Har du tatoveringer? Nei, men jeg hadde lenge lyst på det. Jeg hadde store planer om å tatover Hakuna Matata, herregud så glad jeg er for at jeg ikke gjorde det!!! Gjett om jeg hadde angret den dag i dag. Jeg trives godt uten tatoveringer jeg.

 8. Hva var det siste du spiste? Havregrøt med cottage cheese og kanel, nam nam.

9. Hva var det siste du drakk? Farris med sitronsmak.

10. En hemmelighet om deg? Hm… Har jeg noen hemmeligheter igjen da tro. Jeg har nok noen, men ikke alt egner seg på bloggen. Noen hemmeligheter må man få ha 🙂

11. Har du noen gang vært forelsket? Ja, jeg er forelska nå <3

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Akkurat nå er den grønn og hvit.

13. Hva hører du på akkurat nå? Tvillingterapi med Vita & Wanda

14. Er det noen du savner? Ja! Jeg savner vennene mine i Oslo også savner jeg faktisk Morten allerede. En dag alene er ganske digg, men etter det så begynner jeg å kjede meg.

15. Favoritt quote?Det har jeg ikke…

16. Høy eller lav musikk? En mellomting, men heller lav enn høy klem far bestemor.

17. Hvor drar du når du er trist? Jeg drar ikke noe sted når jeg er trist lenger, og det er kanskje en bra ting? Når jeg er trist så vil jeg aller helst klemme Morten og kose med Trulte.

18. Favorittfarge? Blå!

19. Hvem snakket du med sist? Pappaen min

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? At Trulte skal bli stueren 😂 og en robotstøvsuger!

21. Hva var det siste du kjøpte? Mat som vanlig, men det siste “morsomme” jeg kjøpte var en nydelig gullkjole fra Stine Goya.

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? Yei takk! Pappa sa ja til å passe Trulte i en times tid i morgen så jeg kan dra og vokse meg, haha. Litt hverdagsluksus og alenetid på valpemor.

23. Hva skal du gjøre til helgen? Jeg skal til Oslo, yeeeei!

24. Drømmereisemål? Maldivene, New York og Australia.

25. Hvordan er du som venn? Jeg er veldig lojal, stiller alltid opp om det trengs og kanskje litt for ærlig til tider hehe.

26. Hva kan holde deg våken om natta? Stress! Jeg kan ligge å stresse over alt mulig rart og det gjør at jeg ikke får sove. Det er skikkelig irriterende.

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Jeg har ikke sett på serien dere på mange år, men jeg liker Kourtney best så da sier jeg Kourtney.

28. Hvilken TV-serie følger du med på nå? Peaky Blinders! Gleder meg til Morten kommer hjem så jeg kan få sett mer. Det er så spennende.

29. Hvilken bok leste du sist? Dødevaskeren.

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Da skal jeg starte på et nytt innlegg 🙂

10 kommentarer
    1. Lykke til med å få Trulte stueren! Jeg og samboeren min har kjøpt broren til Trulte, Balder, og har nå hatt han i tre uker – ikke stueren ennå, men det jobbes hardt med saken😊

    2. Elsker, og jeg mener ELSKER, snappene dine!! Altså høres kjempe rart ut, men du er en av de få jeg abonnerer på som jeg virkelig ser frem til å se. Tror det seriøst er fordi du er generelt veldig flink til å legge ut relevante stories av hverdagen som man kan kjenne seg igjen i + du bruker swipe up på en «chill» måte, hva det er en måte å si det på? Altså typ aldri clickbait og faktisk morsomme og relevante ting! Uansett, ville bare si stå på der ❤️❤️❤️ Du er rå!

    3. Ja, jeg håper det – selv om jeg noen dager føler at det er bare å gi opp hele greia, haha..🙈 Kjente meg veldig igjen i det nyeste innlegget ditt om hverdagen med valp i hus, og det var litt godt å vite at man ikke er alene med den følelsen😁

    4. Hei 🙂

      Jeg lurte på om det er ok for deg om jeg “stjeler” dine 30 spørsmål, og svarer på de i min egen blogg ? Vil selvfølgelig linke din blogg også da .

      Klem fra meg og ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg