25 TING JEG ALDRI VIL GJØRE IGJEN

I og med at jeg blir 25 så har jeg tenkt litt. Jeg vurderte å lage et innlegg med 25 ting jeg har lært, men jeg synes det var litt kjedelig. I stede har jeg laget en liste over 25 ting jeg aldri vil gjøre igjen og som jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå. Det er ikke alt som er totalt krise, men ting som jeg bare ikke har lyst til å gjøre igjen, måtte oppleve igjen, kjenne på igjen eller ja…

🤦🏼‍♀️Danse på bordet på Heidis. Angst.

🤦🏼‍♀️ Dra på Heidis. Angst igjen.

🤦🏼‍♀️Være med på Paradise Hotel. Det holdt med en gang.

🤦🏼‍♀️Bruke Tinder, Happn eller andre datingapper.

🤦🏼‍♀️Jobbe på Gunerius. Sorry, men nei.

🤦🏼‍♀️ Ha kjærlighetssorg.

🤦🏼‍♀️ Bytte taklampe på egenhånd. Ikke lurt. 

🤦🏼‍♀️ Høyne grensen på mastercardet. Dummeste avgjørelsen ever.

🤦🏼‍♀️ Bruke mastercardet utenom reise. Generelt ikke bruke penger jeg ikke har.

🤦🏼‍♀️ Takke ja til «gode» avtaler fordi jeg ikke kjenner min egen bedrifts verdi.

🤦🏼‍♀️ Bo fem meter fra Storgata i Oslo. Så slitsomt. 

🤦🏼‍♀️ Bruke tid på dårlige relasjoner som ikke gir annet enn negativitet. Bort, bort.  

🤦🏼‍♀️ Bruke falsk legitimasjon. Hehe wopsi.

🤦🏼‍♀️ Drikke ren vodka. Jeg spyr av tanken.

🤦🏼‍♀️ «Glemme» å si fra meg studiestipendet når jeg slutter så jeg ender opp med unødvendig mye studielån. Tenk at jeg har vært så dum, herregud.

🤦🏼‍♀️ Bestille ting på kreditt når jeg egentlig ikke har råd. Wopsi.

🤦🏼‍♀️ Lage en «Andrea kjøper alt Morten klarer å gjette prisen på»-video😂

🤦🏼‍♀️ Ignorere smerter i kroppen så det går for langt og krever dyrere og lengre behandling.

🤦🏼‍♀️ Jobbe som servitør. Jeg var elendig og hatet hvert sekund.

🤦🏼‍♀️ Tro at oppussing faktisk tar den tiden man beregner at det skal ta på forhånd. Har det noen gang skjedd? 

🤦🏼‍♀️ Dra på Grabbarna Grus. Angst.

🤦🏼‍♀️ Sende melding til Se&Hør i beruset tilstand. Dette snakker vi ikke om, haha.

🤦🏼‍♀️ Dra på partytur til Rhodos. Så harry, jeg kjenner angsten komme.

🤦🏼‍♀️ Betale over 7500 kroner i husleie.

🤦🏼‍♀️ Bleke håret med hjemmebleking.

🤦🏼‍♀️ Få en stripper i bursdagsgave. Jeg nekter å ta imot den gaven noen gang igjen!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg