25 TIMER PÅ REISE

Reklame | Annonselenke Nelly

Hei, verdens beste lesere! Jeg tror vel nesten aldri jeg har kommet med en å sen oppdatering. Jeg vet ikke hva som foregikk i hodet mitt, men jeg glemte helt å skrive noe jeg kunne forhåndspublisere til i dag tidlig. Det har jo gått i ett siden klokken fem i går (Sri Lanka-tid, så halv ett norsk tid) og frem til nå.

Etter 25 timer på reisefot som innebar tre timer til flyplassen på Sri Lanka, fly til Dubai, syv timer venting der (hvor vi brukte nesten fem timer søvn på et flyplasshotell/rom), fly til Gardermoen, tog til Oslo der vi ventet på bussen hjem i det deilige snøværet. Litt kontrast til Sri Lanka-solen. Til tross for kulda har helt ærlig aldri vært så godt å komme hjem før. Jeg har aldri reist så lenge i strekk jeg, så dette var nye greier.

JAKKE MONKI

Jeg hadde til og med bestilt en legetime til klokken to i dag, så jeg rakk faktisk ikke hjemom før den og dro rett fra flyplassen til legen haha. Han lurte på om jeg skulle ut og reise, jeg bare neida kommer rett fra Sri Lanka jeg. Helt normalt. Uansett, jeg fikk gjort det jeg skulle der og da jeg kom hjem til leiligheten hadde Morten vært på butikken og kjøpt pizza og Pepsi Max til oss. Åh, det var så deilig!

Etter en liten spisepause tok jeg fatt på de vanlige etter reise-oppgavene mine. Jeg liker å få ting unnagjort med en eneste gang så jeg ikke har det hengende over meg, så jeg pleier som regel å pakke ut og vaske klær i det jeg kommer inn døren hjemme. Nå sorterte vi alle klærne som skulle vaskes sammen slik at det ligger i hauger utenfor vaskerommet og venter på tur, haha. Deretter pakket jeg ut alt fra kofferten, ryddet ting pent på plass og mens jeg var i gang ryddet jeg like så greit i klesskapet og på sminkebordet før jeg avsluttet alt med å støvsuge leiligheten.

Så, endelig! Nå er jeg helt ferdig og kan endelig sette meg ned for å oppdatere dere litt. Jeg har en god del jobb å ta igjen, men det går nok ganske fort hvis jeg bare er effektiv. Planen for resten av kvelden er å handle litt mat, hente pakker på posten og til slutt lage en digg middag før vi slenger oss ned på sofaen og ser på Narcos til vi sovner.

GENSER BESHKA / BUKSE HER (utsolgt i hvit)  

 

8 kommentarer

Siste innlegg