DET ER TID FOR Å REISE HJEM

Reklame | Lapoint - sponset tur

God morgen, fine dere! Jeg håper uken har startet så bra som mulig for dere alle. Her på Sri Lanka har vi allerede vært oppe i en god del timer. Vi spiste frokost i åttetiden og gikk tilbake til rommet for å starte pakkingen. Vi drar nemlig tilbake til Norge i dag og må sjekke ut av rommet vårt klokken tolv lokal tid.

Flyet vårt går ikke før klokken ti i kveld, så vi har en god del timer å slå ihjel. Jeg hater tidlig utsjekk når man bare må henge rundt til det er på tide å dra til flyplassen. Jeg gidder ikke bli svett eller få masse sand på meg, så stranda er utelukket. Det er vel egentlig bassengkanten også, haha. Så det ender med at planen blir å få jobbet litt, kanskje sett på Narcos (om nettet samarbeider) og spise et siste digg måltid på vår favorittrestaurant her nede, Cantina, som serverer helt sykt digg mexikansk mat.

Alt i alt har turen vært veldig fin. Begge har fått prøvd seg på surfing, men gøy som det var, så tror jeg ingen av oss har en stor surfekarriere foran oss hehe. Vi har kost oss utrolig mye på tur og det var virkelig etterlengtet med litt ordentlig sol og varme.

Nå står en reise på rundt 24 timer foran oss for å komme tilbake til snøkaoset hjemme i Norge og jeg må innrømme at det frister ekstremt lite med både reising og snø. Vel, man kan ikke bli i paradis for alltid…

   

 

4 kommentarer
      1. Jeg har allerede svart på den forrige kommentaren din, men kan svare her også 😀 Vi skal vise hvordan det er å være på tur og Surf Camp med Lapoint. Enkelt og greit dele vår opplevelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg