22 PERSONLIG SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

BUKSE MONKI HER / SKO HER / GENSER modell fra en strikkebok som kommer til høsten

Hva er din største skrekk?

Terror, jeg har en sånn weird angst for akkurat det. Store folkemengder, tbaner og alt sånt gjør meg helt dårlig. Da vi var i Berlin og jeg måtte ta tbanen så begynte jeg å svette, fikk helt panikk og gråt. Jeg var gjennomvåt av svette etterpå. Så definitivt terror og det å miste noen nær meg.

Hvilken levende person beundrer du mest, og hvorfor? 

Wow, det er så mange å beundre jeg klarer ikke velge! Jeg kan nevne noen jeg digger da. Jeg elsker Michelle Obama (enda mer etter å ha lest boken hennes) som har jobbet seg opp her i livet og ikke er redd for å si det hun mener og stå for det, Angelica Blick fordi hun gjør en ufattelig god jobb, er sinssykt inspirerende og virker dødskul og så synes Jennifer Aniston er ganske kul.

Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv?

Hm… Jeg lar ofte min frustrasjon eller mitt sinne gå utover mine nærmeste og det er jo ikke så veldig snilt, men det er noe jeg jobber med.

Når var du lykkeligst? 

Skal vi se, lykkeligst… En peak da, eller? Jeg er generelt veldig lykkelig, men jeg husker enda det øyeblikket da Morten spurte om jeg ville bli kjæresten hans som et av de fineste, beste og lykkeligste øyeblikkene i livet så da får det bli det.

Hva gjør deg ulykkelig?

Hvis noen jeg er glad i er lei seg, ensomme mennesker synes jeg er helt forferdelig, dyr som ikke blir behandlet bra og hvis noen jeg er veldig glad i skuffer meg så blir jeg jo lei meg.

Hva ville du bli da du var liten?

Popstjerne frem til at jeg skjønte hvor tonedøv jeg er og dyrlege frem til jeg forstod at jeg måtte avlive dyr.

Hvem eller hva er ditt livs store kjærlighet? 

Min kjære, fine, fantastiske kjæreste selvfølgelig!

Hvordan føles kjærlighet?

Det er vanskelig å sette ord på, men noe bra, godt, som noe sprudlende som skjer inne i meg. Det er nesten som om jeg holder på å sprekke noen ganger fordi det er så mye kjærlighet som vil ut, haha. Litt sånn, kanskje.

Hvis du kunne bringe noe utryddet tilbake, hva ville det vært? 

Mammut!

Hva ville vært din superkraft? 

Å lese tanker, haha. Jeg er så nysgjerrig!

Hva var ditt flaueste øyeblikk?

Ånei, må jeg velge.. Det er dessverre en del å velge mellom, men i anledning 17. mai så får jeg vel dele fjorårets grusomme hendelser. Jeg er egentlig sterk motstander av å drikke seg full i bunad og det har aldri skjedd, før i fjor… Krise. Vi tok det egentlig ganske rolig og det begynte å bli sent på dagen da vi endte opp på Lawo terasse i Oslo etter å ha hatt en champagnefrokost, vært innom et par steder på veien, men så bestemte vi oss for å dra og møte noen kjentfolk. Jeg husker at jeg og Marte gikk på do, så kom vi opp igjen og da ble vi servert en shot hver og etter det så smalt det altså. Jeg ble dessverre full, ble bedt om å forlate utestedet, endte opp på middag med alle vennene til Sofies Morten, uten både Sofie og Morten før jeg tok med alle disse hjem til Sofie og meg hvor jeg hade lovet at det var masse alkohol. Vi hadde ikke noe alkohol. Så ja, det er definitivt et av mine flaueste øyeblikk. Jeg er enda skamfull for at jeg lot det der skje altså. I år skal dere absolutt IKKE få se en beruset Andrea i bunad på 17. mai. Aldri igjen, haha.

Hva får deg til å gråte?

Dyr som lider eller er forlatt, ensomme mennesker, triste filmer og serier, talentkonkurranser og jeg gråter hvis jeg blir skikkelig sint.

Hvem ville spilt deg i filmen om ditt liv?

Reese Whiterspoon, eller nei. Kanskje jeg må si hun som spiller Piper fra Orange is the new black siden alle mener jeg ligner på henne, haha. Taylor Schilling heter hun vel! Jeg ser jo hva folk mener, vi har en del like trekk.

Hva anser du som din største prestasjon? 

Det er faktisk å ha klart å jobbe meg til drømmejobben, samt å eie min egen leilighet.

Hvor ofte har du sex? 

Deter veldig varierende, men jeg har det jevnlig 🙂

Hvis det er én ting som kan forbedre livskvaliteten din, hva er det?

En hund! Jeg er helt obsessed med dette om dagen og maser på Morten hele tiden hihi. Jeg vil ikke ha en hund nå uansett, men kanskje neste år?

Hva er yndlingslukten din?

Jeg elsker duftlys som lukter bomull fordi det lukter så rent.

Hvordan slapper du av? 

Jeg slapper sjelden mer av enn hva jeg gjør på en solseng i syden med en god bok! Eller hjemme på sofaen med seriemaraton 😉

Hvem vil du gjerne be om unnskyldning og hvorfor?

Akkurat nå så må jeg be om unnskyldning til den flinke dama som fikser brynene og vippene mine. Jeg hadde helt glemt timen og planla allerede i kvelden før at jeg skulle sove lenge dagen etterpå, så gjett hvem som våknet opp en og en halv time etter at timen i utgangspunktet skulle startet med melding hvor hun lurte på om jeg kanskje hadde glemt den… Så panikk er det lenge siden jeg har hatt. Fyyyyy altså. Jeg hater å komme for sent og jeg har forsovet meg til jobb sånn en gang i mitt liv og da rakk jeg det så vidt. Det er det verste jeg vet om, så her må jeg unnskylde og unnskylde og unnskylde.

Hvilken lærdom har livet gitt deg?

Ting tar tid og man må aldri gi opp drømmene sine.

Fortell en hemmelighet om deg selv! .

La oss se… En hemmelighet. Jeg vet ikke om jeg har noe særlig hemmeligheter akkurat nå. Jeg vet ikke om jeg har sagt dette før, men den dagen jeg fikk lappen så klarte jeg å kræsje bilen. Eller bulke den da, men uansett. Ikke veldig kult. Det var en dårlig hemmlighet, men jeg har ikke så mye å skjule haha.

Fortell oss en vits: 

Altsååå jeg hater vitser. Vitser er ikke morsomme.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg