20% PÅ NLY BY NELLY

Reklame | annonselenker Nelly

Koden ANDREA20 gir dere 20% rabatt på alt fra NLY by Nelly frem til 11/4 klokken 18!

SKJØRT HER / VESKE HER

BUKSE HER / JUMPSUIT HER / VESKE HER / KJOLE HER / GUL KJOLE HER

GENSER HER / VESKE HER / KJOLE HER / BLAZER HER / KJOLE HER

SETT 1 HER / SETT 2 HER / SETT 3 HER / SETT 4 HER / BIKINI HER

SETT HER / KJOLE HER / BADEDRAKT HER / KJOLE HER / ORANSJ KJOLE HER

JUMPSUIT HER / SKJØRT HER / SETT HER / LEOPARDKJOLE HER / KJOLE HER

BLAZER HER / UNDERTØY HER / TOPP HER / BUKSE HER / T-SKJORTE HER

KJOLE HER / BIKINI HER / SETT HER / PLAYSUIT HER / JAKKE HER

BIKINI HER / BUKSE HER / BADEDRAKT HER / KJOLE HER / SKO HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei Andrea,
      Jeg har lest bloggen din en stund og jeg er virkelig imponert over hvor mye du har vokst som både influencer og blogger det siste året. Du har gode bilder og mye inspirerende innhold, men syns det har vært en del reklame i det siste; og ofte da Nelly. Mener ikke at det er noe galt med reklame/annonse i det hele tatt, viktig å bruke dere influencere til å fremme produkter, men syns i det siste at det har vært litt overveldende mye Nelly. Og det har fått effekten av at jeg ikke har lyst til å handle på Nelly fordi alle reklamerer for det😅 Håper du i fremtiden tenker litt over det💛 Håper også du skjønner hva jeg mener 🤭

      1. Hei <3 Takk, så hyggelig å høre! Nå ble jeg glad 😀 Hm.. Ja, jeg skjønner litt hva du mener, men mesteparten av min reklame for Nelly er plagg jeg har på meg som jeg linker til. Det fremstår nok som litt ekstremt fordi jeg må merke hver eneste swipe up til innlegg om egentlig handler om helt andre ting som "reklame/annonselenke" hvis jeg linker til plagg i innlegget. Det er i hvert fall det jeg føler selv, og det er jo utrolig synd at det har fått den effekten på deg fordi de har jo sååå mye fint!! Sikkert derfor dte blir litt mye fra min side også fordi jeg oppriktig elsker det jeg reklamerer for, hihi.

    2. Den hvite genseren med en liten leopard på fra naked, kan du legge ved link? Synes den var så fin, men fant den ikke 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg