FORDELENE MED KJÆRESTE

Jeg har bestemt meg for å fortsette med Singelliv&Dating-spalten litt til, bare med en ny vri! Så her kommer det første innlegget på lenge, nemlig fordelene jeg ser med å ha kjæreste over å være singel.

❤️Det er veldig mye koseligere med film- og seriekveld når man har en kjæreste å se det med.

❤️En man kan snakke med alt om. Det er så deilig. Uansett hva det er så kan jeg snakke med kjæresten min om det, helt uten filter, helt ærlig.

❤️Veldig god armkrok å ligge i. Det er jo et veldig stort pluss.

❤️En som alltid er der, man kan ringe eller møte opp på døren uansett når og uansett hva det gjelder.

❤️Bloggfotograf. Dette er kanskje et eget punkt for meg, haha, men det er ganske kjekt!

❤️En som kan sette meg på plass når det trengs, som jeg faktisk hører på. Det trengs til tider.

❤️Kjæresteturer! Det er noe spesielt med å dra til nye steder og oppleve de sammen med en kjæreste.

❤️Man er helt spesiell for et annet menneske. Det er så sykt fint å tenke på!

❤️En handyman som kan hjelpe til i hjemmet. “Kan du hjelpe meg å heng opp bilder?”

❤️Hvis man er heldig får man en ekstra familie. Svigers <3

❤️En ny bestevenn. Det er jo ikke uvanlig at kjæresten også blir en bestevenn. Finnes det noe bedre?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg