REISE, JULEBORD & DOBBELDATE

Reklame | Annonselenker Nelly

CYBER MONDAY HOS NELLY!  – Få 30% rabatt på alt fra NLY BRANDS med koden “NLY30” HER

God mandag, fine dere! Denne uken skjer det litt av hvert og det er masse å glede seg til for min del. Nå deler jeg alt som skjer fra mandag til og med søndag.

JAKKE BERSKHA / BUKSE HER / SKO HER

MANDAG. Jeg skal prøve å få til en treningsøkt, men det spørs om det blir tid til det. Vi skal nemlig møte Marius fra Love Island til brunsj klokken 12 og det blir skikkelig hyggelig! Deretter har vi noen timer før vi drar på boklanseringen til Isabel på ettermiddagen og planen etter det er å gjøre noe sammen med Sofie og Morten. I tillegg skal jeg få spilt inn en etterlengtet housetour-video!

TIRSDAG. Morten drar fra meg, men det er heldigvis ikke lenge til vi sees igjen. Vi skal bare gjøre noe koselig frem til han drar og på kvelden skal jeg og Marte trene og ha tacokveld. 

ONSDAG. Litt hverdag igjen. Jeg jobber, men før den tid skal jeg klare å komme meg på trening. Jeg har enda ikke testet ut det nye senteret mitt, så deter vel på tide å gjøre det snart! Ellers skal jeg prøve å få gjort unna en del bloggjobb slik at jeg kan ha litt mer fri i helgen.

TORSDAG. Denne dagen blir antakeligvis ganske lik som dagen før. Jeg jobber, skal prøve å komme meg på trening kanskje få ut housetour-videoen!

FREDAG. Jeg jobber til klokken seks og skal en raskt tur hjemom for å bytte fra arbeidstøyet og antakeligvis tar en dusj. Planen for kvelden er nemlig julebord med jentene og det gleder jeg meg skikkelig til! Det er så sjelden vi får samlet en god gjeng, men fredagen er holdt av til prosecco og tapas på Delicatessen. 

LØRDAG. Jeg kan ikke bli fyllesyk etter julebordet fordi jeg reiser til sørlandet på lørdag! Yep, dere gjettet riktig. Jeg skal besøke Morten <3

SØNDAG. Currently in Lindesnes. Vi har ikke lagt noen spesielle planer, men vi blir på sørlandet frem til mandag før vi reiser videre. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei, Andrea! 🙂 Jeg bare lurer på hvor du bleker tennene dine eller hvordan du har fått de til å bli så hvite? Sykt fint!!

    2. Skulle ønske du kunne slutte med så mye reklame på snapchat og instagram… Det er så kjedelig å trykke seg gjennom, vil jo heller se hva du gjør!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg