FUNFACTS OM MEG

Reklame | Annonselenker Nelly

25% RABATT PÅ HELE NELLY MED KODEN “VIP25” – KLIKK HER FOR Å HANDLE

JAKKE HER / VESKE BIKBOK / KJOLE ZARA / SKO HER

🤫Når jeg kommer hjem fra utlandet så vil jeg alltid ha kjøttkaker, til tross for at jeg egentlig bare spiser kjøttkaker når jeg har vært i utlandet haha. En merkelig greie. 

🤫Jeg elsker poteter! Selvfølgelig ikke overkokte eller tørre poteter, men gode poteter er så godt! Potet i alle former og fasonger, ja takk!

🤫Jeg er skikkelig naiv. Du kan fortelle meg omtrent hva som helst og jeg tror på det, haha. 

🤫Det jeg bruker mest penger på i måneden er definitivt mat. Jeg shopper egentlig ikke så mye, men jeg handler mye mat og spiser litt for mye ute.

🤫Jeg fiser ikke foran noen. Da vennene mine hørte meg fise for første gang (som var i 2014) spratt de champagnen for å feire. 

🤫Jeg tenner levende lys veldig mye oftere enn en gjennomsnittet tror jeg. Det er lys til frokost, lys til lunsj, lys til middag, kos og alt mulig. 

🤫Jeg tør ikke se krim- og spenningsserier alene. Bare under Broen må jeg holde meg for øynene stadig vekk. 

🤫Da jeg var yngre ville jeg ha en tatovering bare for å ha det. Planen var å tatovere “Hakuna Matata”, men heldigvis tok jeg til vettet. 

🤫Hver gang jeg møter på en hund så smiler jeg til den. 

🤫Jeg har betalt over 400 000 kroner i leie siden jeg flyttet til Oslo. Den er kjip. 

🤫Jeg er elendig til å beskrive ting. Jeg sier bare ting. “Du tar bare den tingen der også går du til den tingen der…:”

🤫Jeg er egentlig allergisk mot pelsdyr, men nekter bare for det fordi jeg må ha dyr i livet mitt.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg