BARCELONA VLOG

Happy sunday! Mn favorittdag i løpet av hele uken. Morten kom på besøk i går kveld og det var så koselig. Han hentet meg etter julebordet så vi fikk hele dagen i dag sammen. Det har vært en veldig deilig og avslappende dag. Vi startet med å gå en tur på over en mil rundt i Oslo. Til slutt var vi så kalde at vi måtte løpe det siste stykket hjem, haha.

Siden det har vi tatt det helt med ro frem til jeg dro på besøk til en venninne og Morten ble hjemme og redigerte ferdig vloggen fra Barcelona! Så her har dere et fint sammendrag av turen vi var på forrige uke.

Klikk HER eller på bildet for å se videoen – husk å abonnere på kanalen vår <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. herregud så søte dere var på videoen, skikkelig estetisk <3
      Lurte forresten på hva slags kamera du brukte for å filme under turen? så fin kvalitet!!

    2. Hei! Jeg tenker selv å reise til Barcelona i februar-mars ish, og ser at tempraturen skal ligge på ca 15 grader denne perioden. Ser at den ligger på ca det samme i november, da du og Morten reiste, så jeg lurer på hvordan dere opplevde været? Hvilke typer jakke måtte dere bruke og frøys dere noen gang?

      1. Hei 🙂 Jeg frøs en dag og da gikk jeg ute i regnet med kun en t-skjorte og tynn jakke. Ellers kledde jeg meg i kjoler eller bukser og topper med tynn jakke over. Litt som norsk vår 🙂 God tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg