EN UPDATE PÅ FORHOLDET MITT

Jepp, jeg er enda i et forhold. Det er ikke verst altså. I følge Morten er jeg visstnok verdens beste kjæreste og det er ikke verst til å aldri ha vært en kjæreste før, eller hva sier dere? 😉 Nei, dette forholdsgreiene går veldig mye bedre enn hva jeg noen gang kunne forestilt meg så det er jo gøy. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I løpet av min tid her på bloggen har jeg delt mye om det å være singel. Jeg hadde jo til og med en egen singelliv & dating-spalte som ble oppdatert ukentlig. Til dere som ble nysgjerrige nå så finner dere den HER. Fordi jeg delte så mye av singellivet tenkte jeg det kunne være moro å se hvordan jeg takler det å faktisk være i et forhold, særlig med tanke på hvor skeptisk jeg var på forhånd. Så her kommer det rett og slett en liten forholds-update!

Jeg har null filter. Jeg tenker ikke over noe jeg sier eller noe jeg gjør når jeg er rundt kjæresten min. Vi snakker om å være 100% komfortabel og så komfortabel tror jeg nesten aldri jeg har vært rundt et annet menneske før, i hvert fall ikke etter så kort tid. Det er digg! Jeg føler ikke at jeg må skjule noe som helst for han, verken tanker, følelser eller meninger så det er jo veldig bra. 

Vi går sammen på badet. Altså vi har kommet dit at vi tisser mens begge er på badet. HVA SKJER HER? Dette er veldig merkelig. Her om dagen stod han i dusjen og jeg satt meg plutselig på doskåla uten å tenke over det før jeg var i gang. Så skjønte jeg hva som skjedde og bare “Morten! Hva skjer her nå?”. Vel, siden den gang har vi liksom bare fortsatt med det så ja… Jeg står og pusser tenner og han tisser, haha. Merkelig, men okei. 

Jeg er kjempeflink til å fortelle han hva jeg liker med han og hvor glad jeg er i han. Jeg synes i hvert fall dette selv. Han får som regel høre det flere ganger om dagen, noe jeg også får og det er så koselig! Jeg mener det er viktig å vise at man setter pris på hverandre og det er vi veldig gode på. Det som er det “store” i dette punktet er at jeg, som hater å vise og/eller snakke om følelser gjør dette. Wow!

Jeg har aldri kjent på de følelsene jeg kjenner på nå. Jeg har aldri vært så lett, så glad og så komfortabel som jeg er når jeg er rundt han. Hvis vi er noen dager fra hverandre merker jeg forskjell med en gang vi er sammen igjen. Det er som om jeg får puste igjen samtidig som det hender jeg blir livredd fordi jeg aldri vil miste han og det vi har. Skummelt, men bra. 

Jeg holder hender. Det er sykt. Jeg hater å holde hender, eller pleide å hate det. Nå liker jeg det! Men bare med han da. 

Jeg har godtatt kallenavn. Jeg hater kallenavn. Da Morten prøvde å introdusere Andreamor så nektet jeg. Nå kaller han meg alt mulig rart uten at jeg reagerer og jeg synes nesten (bare nesten) det er litt koselig. 

PS. Om det er en annen fast spalte dere ønsker på bloggen, så let me know!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg