ETTER NI TIMER MED BLACK FRIDAY

Reklame | Annonselenker Nelly / Ellos

25% RABATT PÅ HELE NELLY MED KODEN “VIP25” – KLIKK HER FOR Å HANDLE

Hei fininger og god fredag kveld! Nå sitter jeg godt planta i sofaen med teppet over meg og The Blind Side på tven. Jeg har tent alle levende lys som finnes i leiligheten og skal sitte her uten å gjøre annet enn å kose meg med film, julebrus, rømmegrøt og litt kosejobb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om jeg er sliten etter ni timer med Black Friday-kaos? Eh, ja. Nå må jeg faktisk innrømme at det gikk veldig mye bedre enn forventet. Folk var på generell basis hyggelige og høflige, i alle fall om man ser bort ifra at klær blir kastet på gulvet og klager på at det ikke er mer og billigere salg fordi det er Black Friday hehehehe. Jepp, det var en sliten og letta Andrea som gikk ut av døren på jobb en time etter at hun egentlig var ferdig.

Nå er det bare å samle krefter før morgendagen. Jeg har fri, men lørdagen inneholder som vanlig en del ærender og ikke minst to veldig morsomme ting som dere får vite mer om i morgen. Nå skal jeg legge bort macen litt og kose meg med filmen <3.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DETTE BORDET ER PÅ 25% RABATT I DAG! KLIKK HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg