UKENS HANDEL

Reklame | Annonselenker Nelly

25% RABATT PÅ HELE NELLY MED KODEN “VIP25” – KLIKK HER FOR Å HANDLE

Nå var det virkelig på tide å med en ukens handel, både for bloggen sin del og for min egen del. Nå begynte det å bli ganske så tomt i både kjøkken- og kjøleskap her. Det er ikke så rart med tanke på at jeg har vært mer borte enn hjemme de siste ukene, men nå var det godt å få fylt opp med litt godt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Namnam. Jeg er så fysen om dagen så jeg har kjøpt mandler og rosiner som jeg skal prøve å snackse litt på i stede for sjokolade i hverdagen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elsker smootie! En liten til å ha med i veska. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er verdens beste julebrus <3 Og nei, man må ikke vente til 1. desember hihi. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hehe, nei jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid, men… Jeg er livredd for å bli en av de som går og er gravid uten å vite det og plutselig føder i do så jeg skal faktisk begynne å ta graviditetstest jevnlig. Jeg bestilte meg nettopp en 8-pack med tester fra Nelly, haha. Det er 25% i dag med koden “VIP25”, så hvorfor ikke? Du finner testen HER om du også vil bestille hjem. Kjekt å ha 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favoritt-yoghurten min! Denne er supergod. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knekkis til lunsj når jeg er på jobb. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers har jeg kjøpt en del grønnsaker, masse yoghurt, litt ost og andre småting. Jeg må bli flinkere til å lage ordentlige middager så planen fremover er en del lompepizza, wok med kyllingerstatning, taco (selvfølgelig) og søtpotet- og gulrotsuppe. Nam nam!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

23 kommentarer

Siste innlegg