EN NY HVERDAG

Reklame | Annonselenke Nelly

25% RABATT PÅ HELE NELLY MED KODEN “VIP25” KLIKK HER FOR Å HANDLE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAT-SKJORTE ZARA / BUKSE HER

God morgen, verdens beste lesere!

Jeg må innrømme at jeg har null kontroll på hvilken dag i uken jeg befinner meg i når jeg våkner. Det er helt kaos i hodet mitt. Nå jobber jeg mindre enn før og når jeg plutselig har min første arbeidsdag for uken på en onsdag så blir det helt kaos i ukedag-systemet. Vel, vel jeg får nok bare blir vandt med dette. Jeg skal tross alt kun jobbe med bloggen fra og med januar. Æææh, jeg blir like glad og redd hver gang jeg skriver det fordi det er så sykt at dette faktisk skjer, samtidig som jeg er kjemperedd for at noe skal skjære seg og alt går til helvete hehe. 

En ting jeg er fast bestemt på er å beholde en viss rutine i livet mitt og det viktigste da blir en normal døgnrytme. Derfor fortsetter jeg å dra meg opp av sengen mange timer før jeg egentlig må begynne å ordne meg til jobb slik at jeg jobber inn rutinen allerede nå. Jeg må innrømme at det er ekstra vanskelig når jeg reiser en del, og ikke minst når jeg sover med Morten fordi da er det ekstra koselig å ligge litt lenger under dyna, men det går ganske greit. 

Nå skal jeg få i meg litt frokost og kaffe før jeg drar for å teste ut mitt nye treningssenter. Jeg trengte litt forandring og byttet kjede så jeg er spent på hvordan det ser ut på senteret jeg skal på i dag. Dette er nemlig også noe skal skal inngå i min faste rutine – trening. Jeg er nødt til å komme tilbake til en god mat- og treningsrutine om man kan kalle det for det. I går var middagen min Fjordland kjøttkaker med over en halv boks pistasjis, fulldekket i sjokoladesaus til dessert. Altså, kom igjen…

Så! Opp og hopp. Nyt dagen, så blogges vi senere <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg