INNKJØP / BARCELONA

Reklame | Annonselenker Nelly

HUSK BLACK WEEK HOS NELLY! SJEKK UT DAGENS TILBUD HER.

Da jeg dro til Barcelona ga jeg meg selv et reisebudsjett som skulle holde til absolutt alt. Mat, taxi, snacks, sightseeing, shopping, drikke og ja, alt annet man trenger å bruke penger på i løpet av en ferietur. Først tenkte jeg å ikke shoppe i det hele tatt og pakket kofferten stappfull så jeg ikke kunne legge noe mer oppi. Heldigvis ombestemte jeg meg kvelden før og tenkte at jo, litt kan jeg jo shoppe. 

Det gikk ganske bra! Jeg har faktisk ikke shoppet alt for mye og jeg fikk veldig mye fint med tanke på at jeg faktisk klarte å holde meg innenfor budsjettet. Jeg handlet faktisk bare på tre butikker, Zara, PULL&BEAR og Berskha – elsker alle tre og se så mye fint jeg fikk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE FRA ZARA. Denne var det faktisk Morten som fant til meg og jeg var ganske skeptisk, men gikk med på å prøve den. Så var den faktisk skikkelig kul på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

REISEBOK. Jeg elsker å ha med bøker på reise, selv om det blir mindre tid til det nå med bloggen med på tur, hehe. Jeg kjøpte denne på Gardermoen så jeg kunne ha noe på flyet. Jeg rakk så vidt å begynne på den, men den virker veldig morsom! Jeg har lest to andre bøker fra denne forfatteren og liker henne kjempegodt så jeg regner nesten med at jeg kommer til å like boken. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SKJORTE FRA ZARA. Denne er meg liksom, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE FRA PULL&BEAR. Jeg digger PULL&BEAR, de har så mye kult! Denne jakken/kåpen er kjempefin og jeg begynte å bruke den mens vi enda var i Barcelona, rett og slett fordi jeg ikke klarte å la være. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SKJORTE FRA BERSKHA. Looove this! Litt livsvisdom (er det et ord?) og en kjempekul t-skjorte i ett. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE FRA BERSKHA. Digger denne! For det første er den kjempekul, fargen passer til absolutt alt og jeg elsker den lille teksten <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SKJORTE FRA ZARA. Nope, er ikke ferdig med leopard enda. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VIFTE. Haha, denne kjøpte jeg i en sånn liten sjappe med alt mulig rart. Tenker at denne kan komme godt med i sommervarmen neste år.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SKJORTE FRA ZARA. Jeg kjøpte den også i hvitt og har allerede en i sort og enda en i hvit hjemme. De er superdigge, fine i fasongen og koster rundt 100 kroner.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BELLE T-SKJORTE FRA PULL&BEAR. Såååååå fin og kul på en gang! Jeg elsker Disney og da jeg så denne så bare måtte jeg ha den. Hvor kul?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE FRA ZARA. Det går litt i dyriske mønster om dagen her i gården, ja. 

I tillegg fikk jeg jo med meg det Morten kjøpte i shopping-challengen vår som du kan se HER.

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg