1. Looool, du har IKKE blitt rund i ansiktet. Folk!!! Og dessuten, hvis du skulle bli det, enjoy it!! Kjærestekiloene er de mest verdt det kiloene og du ser flott ut uansett. Klems

    2. Hvis Andrea er rund i ansiktet, hva er jeg da?? 🙁 kjente jeg ble lei meg nå. 🙁 Dere som skriver sånne ting bør tenke dere mer nøye om. Andrea tåler det sikkert, men for mer usikre jenter kan det ødelegge ganske mye 🙁
      Du er utrolig pen, Andrea <3 Kunne ønske jeg også kunne bli pen en dag 🙂

    3. Maria: Nei, uff ikke hør på sånne håpløse mennesker. Helt enig, folk bør absolutt tenke mer gjennom hva de skriver, ikke greit i det hele tatt. Jeg bryr meg ikke fordi jeg er lykkelig uansett og er ikke så opptatt av kropp og dobbelthaker, hehe, men helt enig i det du skriver <3 men kanskje vi skal prøve å ikke ta sånt så seriøst og heller tenke på om vi har det bra? For da er det plutselig ikke så nøye med sånne teite kommentarer lenger <3 Du er helt sikkert nydelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg