TAKK FOR NÅ

Hei, verdens fineste! I skrivende øyeblikk sitter jeg på det flotte svarte marmorbordet som er plassert rett foran utgangen til balkongen på hotellrommet vårt og skriver dette. Dette er forhåndsskrevet så akkurat nå sitter vi på flyet og er på vei tilbake til Norge etter fem fantastisk fine dager i Barcelona.

Det har vært utrolig fint og jeg kunne fint vært her i noen dager til, selv om det på en måte alltid er litt godt å komme hjem. Det jeg kommer til å savne mest er merkelig nok balkongen på hotellrommet vårt. Jeg elsker balkonger og denne var utrolig fin! Utsikt ut mot gaten og alle de fine bygningene som omringet hotellet vårt. Ah, så vakkert!

Nå skal jeg tilbake til Norge, jobb i klesbutikken, venner, trening og hverdagen. Heldigvis skjer det masse moro denne uken også! Morten drar ikke tilbake til sørlandet før i morgen, jeg skal møte Sofie etter jobb i morgen kveld og på lørdag er det julebord med klesbutikken, i tillegg til at Morten kanskje kommer på besøk den helgen! Sååå, livet er ganske greit selv om jeg bytter ut palmer og spansk med visne blader og norsk 😉

SOLBRILLER ZARA / JAKKE BERSHKA / BUKSE BIKBOK

Håper dere alle får en kjempefin tirsdag, så blogges vi i kveld <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg