TANKER OM KJÆRESTETUR

Reklame | Annonselenke Nelly

Denne turen er den aller første kjæresteturen jeg har vært på i hele mitt liv. Alt med kjæreste er helt nytt for meg. Kjærestekveld, kjærestemiddag, kjærestetur, kjærestebilder. Alt! Derfor er det så rart at alt føles så fantastisk naturlig. Det er ikke litt rart en gang. Det rareste med å ha kjæreste er hvor naturlig det føles. Så man kan vel si at jeg er glad jeg ventet fordi dette føles helt 100% rett <3. 

KJOLE ZARA / SKO NELLY HER

Selv om ting føles bra og naturlig er det mange tanker som surrer rundt i hodet mitt, ting jeg legger merke til og litt av hvert jeg tenker over i løpet av turen. Her er noen av det:

💖Jeg har aldri ledd mer på en tur i hele mitt liv. Det er så koselig! Vi har det så gøy sammen. Jeg føler jeg er på tur med en av mine beste venner og kjæresten min i ett <3

💖Hangry-Andrea har enda ikke kommet helt frem. Hun har blitt til stille-Andrea. vanligvis klikker jeg mentalt om jeg er for sulten (hehe), men på denne turen har jeg heller blitt stille og slapp. Jeg blir alltid sånn på tur fordi det skjer så mye at jeg ikke merker jeg er sulten før det er akutt. Der hvor jeg tidligere snappet på noen eller begynte å grine så blir jeg nå altså stille. 

💖Selv om både Morten og jeg er dødsslitne så tilbyr han seg fortsatt, insisterer faktisk på å bære handleposene, bagen, ta kofferten eller hva annet rart jeg bærer på for å gjøre det lettere for meg. Det er så koselig!

💖Begge føyer seg. Ingen diskusjoner om hvor vi skal spise lunsj eller middag, hvilken vei vi skal eller hvor vi skal gå først. Begge er villige og ønsker å gjøre det best mulig for den andre og derfor blir det ingen diskusjoner. Om vi spiser der han vil i dag eller går dit jeg vil først så går det helt fint. Vi tar alltids det andre etterpå.

💖Jeg føler meg trygg. Når vi går ute på kvelden føler jeg meg veldig trygg. Når vi er på jentetur kan jeg ofte være litt nervøs fordi folk er gale, men selv om de fortsatt er gale nå så føler jeg meg tryggere med Morten ved siden av meg.

💖Jeg har verdens beste kjæreste. Sånn seriøst! Han er så snill, morsom og tvers igjennom fantastisk! Vi koser oss så mye, ler, opplever denne byen sammen og i tillegg til å være verdens beste kjæreste så er han jaggu meg tidenes bloggassistent også. Han går rundt med kameraet rundt halsen og foreslår foto-steder. Det er amazing!

💖Det er så digg å slippe å dra på byen. Jeg er ikke akkurat den største festløven, men på jentetur blir man som regel med. Det ender oftest med at jeg kaster bort for mye penger og angrer på alt dagen etterpå. Yeiii, det må man ikke på kjærestetur!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

27 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Så koslig å lese dette!<3 Åhhhhh, dere altså......smelt<3 Det er jo din første kjæreste ever, og jeg må si at du er en sååå dyktig kjæreste! Hærregud! Man vet jo liksom ikke helt hva man går til liksom! Masse creds til deg! Stor klem!<3<3<3

    2. Søøøøteste innlegget<3 Jeg digger at du er skikkelig kjærestejente! Hadde jeg helt ærlig ikke trodd 😀 Superkoselig å lese, og dere er utrolig skjønne sammen <3 <3

    3. Hei Andrea,
      Så på instastory her om dagen at du hadde på en leopardtopp.. Kan jeg spørre hvor den er fra?😁😁

    4. Litt rar kommentar, men dette er noe jeg gruer meg til før første kjærestetur.
      Har du noen problemer med å få på do/forstoppelse når du er på tur? Tanken på å gå på do foran kjæresten på et lite hotellrom gjør at jeg nesten gruer meg..

    5. Høres ut som dokker har koset dokker masse! Skal på kjærestetur me typen t Barcelona snart😁har du tips til steder, restauranter osv?❤️

    6. Hei!
      Kanskje en litt rar kommentar dette også, men liker best å få råd og tips ifra deg!
      Det ble slutt mellom meg og kjæresten (som var min samboer og forlovede i 3år) det har vært slutt i noen mnd nå. Jeg synes det er veldig vanskelig å komme med videre og synes det er så skummelt med noen nye.
      For eksempel sex. Jeg synes hele greia etter sex er super kleint, enten løpe på Do eller tørke seg og alt det der (blir klein av å skrive dette). Og jeg bare lurer på om det var kleint for deg og Morten? Og hva dere evt gjør? Hvordan det ble tart opp osv! Tusen takk for et eventuelt svar <3 stor jeg er stolt av deg klem.

    7. Til Viktoria og de det måtte gjelde. Jeg har noen tips å dele!
      1. Putt dopapir i toalettet, men ikke overdriv.
      2. Slå på vasken og la vannet renne. (Bruk kalde vann og ikke la det renne for lenge!)
      3. Gå på do før du dusjer, da forsvinner eventuell lukt!
      4. Vent til etter han er ferdi på badet for kvelden om det er ubehagelig at han skal innom etterpå.
      5. Drit i alt. Bokstavlig talt. Det er det mest normale ever, og for meg hjalp det å si det rett ut at jeg faktisk måtte på do. Siden da har jeg ikke hatt problemer på kjærestetur!
      PS, se for dere å gjennomsiktig baderomsdør på deres første kjærestetur:-)) mareritt ja.. men det gikk jo det og😂🙄

    8. Kjenner meg så igjen i disse punktene. Selv om jeg har vært i forhold før er dette det første forholdet jeg har vært på en lang kjærestetur hvor jeg så enda mer hvor fin og snill han var mot meg hele tiden. Jeg husker jeg gråt den ene kvelden når vi var komt hjem fordi jeg var så rørt over hvor godt han passer på meg ❤️

    9. Malin: Hei, Malin! S leit å høre 🙁 Her har jeg dessverre veldig lite å komme med. Jeg er som deg og synes sånt er kjempekleint, men man finner liksom en greie på det etter hvert tror jeg? Jeg er lei for at jeg ikke har noe bedre å komme med. Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg