JEG MÅ BLI BEDRE PÅ DETTE

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE BIKBOK / SKJØRT ZARA / SKO HER

Logge av. Jeg er pålogget hele tiden for å si det mildt. Det er sjelden jeg legger fra meg både mobil og Mac og det må jeg virkelig bli bedre på.

Sette pris på menneskene i livet mitt. Jeg tar det litt for gitt. Det er lett å glemme at menneskene i livet ditt kan forsvinne… 

Slappe av. Jeg kunne fått en pris for det mest stressa mennesket i verden. Jeg klarer virkelig ikke slappe av. Det er jo alltid noe som kan gjøres!

Engasjere meg i YouTube. Wopsiiii. Jeg vet at mange av dere liker det og Morten synes det er kjempegøy så jeg må begynne å engasjere meg litt mer.

Drikke mindre Pepsi Max. Det er sikkert flere store flasker i uka… 

Tenke før jeg snakker. Det er stadig ting kommer ut litt lite gjennomtenkt, hehe. 

Sløse mindre penger. Hovedsakelig på mat. Jeg kjøper alt for mye mat. 

Positivitet over negativitet. Jeg er for god på å dra meg selv ned og fokusere på det negative, noe jeg virkelig må slutte med! 

Ta vare på tingene mine. For å ta et eksempel så har jeg mistet den dingsen som beskytter linsen på det lille kameraet og delen som dekker batteriet, hehe. 

Tenke mer på miljøet. Ja, der er jeg ALT FOR DÅRLIG!!!! Krise. Skal skjerpe meg, lover.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg