SHOPPING & SIGHTSEEING

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei, mine kjære! I skrivende stund nærmer jeg meg slutten av kveldens andre Kitkat-sjokolade. De er så utrolig gode og i etter shopping, vil hjem og slappe av-modus begikk jeg den store feilen og kjøpte en 3-pakning. Den holder nok i cirka fem minutter til hehe. Wopsi. Jaja, er det ferie så er det ferie! i har tross alt gått over en mil i dag og er enda ikke ferdig med denne lørdagen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen har vært veldig lang, men veldig fin! Etter å ha stupt i seng i 23-tiden i går kom vi oss opp forholdsvis tidlig og var ute av hotellet i halv tolv-tiden. Vi har vandret rundt over store deler av sentrum, sett Triumfbuen, vært innom Sagrada Familia (uten å gå inn fordi det sikkert var en million mennesker der og jeg hater å stå i en klynge), oppdaget mange kule steder og smågater, spist is og shoppet. Ikke verst altså. 

Vi var faktisk ute og gikk i nesten seks timer i strekk, med unntak av da vi satt oss ned i drøye førti minutter for å spise lunsj rundt klokken to. Barcelona er så fin! Jeg kunne vandret rundt her i seks timer til om kropp og hode ikke hadde begynt å kjenne såpass på det. Da vi begynte å gå hjemover var både Morten og jeg så slitne at vi så vidt klarte å snakke sammen, haha.  Heldigvis har vi to hele dager til og en halv tirsdag til å oppdage enda mer av hva vakre Barcelona har å tilby.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE NELLY HER / KJOLE ZARA / SKO NIKE HER / VESKE BIKBOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi veldig snart ut og spise. Tusen takk igjen for alle tipsene deres! Vi testet ut et middagssted i går og skal sjekke ut Brunch & Cake, som jeg har fått sykt mange tips om i morgen.

Jeg håper dere får en helt super lørdagskveld og koser dere masse! Husk at dere kan følge meg på snap for oppdateringer gjennom dagen, kvelden og en sjelden gang natten – andreasveinsdot. Klem!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

27 kommentarer

Siste innlegg