UKENS SPØRSMÅL / FORBILDE, REISE, STUDIER OG FILLERS

Reklame | Annonselenker Nelly

STRIKK MATCH / JAKKE BIKBOK / ØREDOBBER MONKI

Hvor lenge skal du være i Barcelona?

Vi skal være her frem til tirsdag 🙂

Hva gjør Morten på? Studere han eller jobber han?

Han studerer til å bli lektor, men har permisjon dette semesteret så han starter opp igjen på nyåret! Nå jobber han bare litt. 

Har du et bevist forhold til hvordan du fremstår som en influencer/forbilde for barn/unge som leser bloggen din?

Ja, det har jeg absolutt. Jeg tenker gjennom det jeg skriver og hva jeg svarer på spørsmål i kommentarfeltet og på sosiale medier. Det jeg er mest bevisst på er å ikke gi råd jeg ikke har bakgrunn og kunnskap til å gi som for eksempel trening- og kostholdsråd eller råd om psykisk helse. Da henviser jeg alltid videre, for å gi et eksempel. Jeg håper jeg som regel fremstår som et godt forbilde for leserne mine, men selvfølgelig kan alle gjøre feil og det har nok jeg gjort noen ganger også.

Når er det du og Morten skal til Manchester?

Vi skal dit i juni!

 Men jeg har et spørsmål angående vaginismen. Har den gitt seg eller er det fortsatt vondt med tanke på at du og Morten «koser»?

Det går som regel veldig fint! Det har vært et par ganger hvor det har vært litt vondt i ettertid, men kun en gang hvor det gjorde vondt underveis og da stoppet vi bare med en gang. Generelt har jeg merket veldig lite til det og det blir bare bedre og bedre, så jeg er veldig glad!

Hvor er jakken fra? 

Den er fra BikBok! Et av plaggene jeg fikk på byttekvelden faktisk.

JAKKE BIKBOK / BUKSE NELLY HER / SKO NELLY HER / VESKE NELLY HER / T-SKJORTE ZARA

Har du en favorittfilm?

Ja, mange faktisk! Skal jeg plukke ut en må det bli The Notebook. 

Hva syns Morten om at du har guttevenner, og hva syns du om at han har venninner? 

Det er bare koselig <3 

Hva synes roomien din om at dere akkurat har flyttet sammen når du kanskje skal flytte med Morten allerede etter nyttår?

Når jeg skrev om å flytte til Kristiansand var det et meget stort kanskje og det var aldri snakk om når så det tar hun med knusende ro. 

Hva er ditt tips når det kommer til å bli bedre til å åpne seg og vise følelser?

Åh, det var et vanskelig spørsmål! For meg skjedde det på en måte bare naturlig underveis i prosessen med Morten og meg. Det var som om noe som hadde vært stengt veldig lenge åpnet seg litt og litt før døren plutselig stod på vidt gap og var klar for å både slippe inn og gi kjærlighet. For meg tror jeg det var mye på grunn av Morten og den han er så jeg synes det er vanskelig å gi noen ordentlig råd. Jeg kan jo si at når det er rett så føles det kanskje lettere?

Ser du på Love Island DK?

Nei 🙂 Er litt lei av Love Island akkurat nå, så må vente noen måneder til. 

Har du noen filler i ansiktet ditt nå? Leppene, kinnbeina, botox?

Nope, ingen verdens ting! Jeg hadde fillers i leppene tidligere, men de fjernet jeg for et drøyt år siden om jeg ikke husker helt feil. Det var riktignok rester av to år gammel fillers som hadde blitt til klumper, hehe. Har ingen planer om å ta noe heller, jeg trives veldig godt med å være naturlig 🙂

Bruker du mye penger på kjæresten din?

Hehe, dette var et litt merkelig spørsmål som jeg ikke vet helt hva jeg skal svare på. Jeg bruker penger på han ved spesielle anledninger, som for eksempel på bursdagen hans. Da var vi ute og spiste og han fikk gave. Så bruker vi jo penger på hverandre når vi besøker hverandre fordi den som får besøk pleier å handle inn mat osv., men ellers så deler vi det aller meste 50/50, enten i form av å Vippse eller å bytte på å betale. 

Hvilken parfyme bruker du?

Gucci Bamboo og Hugo Boss The Scent. 

Har du og Morten sagt e-ordet til hverandre?

Nei, vi har ikke det enda altså.

Har du tenkt å begynne å studere? En fast inntekt er vel aldri dumt… 

Ja, men ikke enda 🙂 Jeg skal studere medier og kommunikasjon en gang i fremtiden! 

Hva synes du om julesangen til Isabelle?

Den er faktisk skikkelig fengene, så den skal jeg høre masse i førjulstiden <3

LUE MATCH / JAKKE JEAN PAUL / BUKSE BIKBOK

Hvis du var strandet på en øde øy og kunne ta med deg ti ting, hva hadde det blitt?

Kameraet mitt, minnekort, kortspill, sjokolade, en bamse, et fotoalbum med bilder av alle jeg er glad i, lommekniv, presenning, en eller annen form for mat som metter kjempelenge og tau. 

Skal du feire julaften med Morten?

Nei, jeg skal feire i Larvik og han på hytta med sin familie. 

Hva er din relasjon til Island? Er du der ofte, hva synes du om lander?

Jeg er veldig glad i Island, selv om jeg ikke er der så alt for ofte. Det går litt i perioder, alt etter hva som skjer i familien osv. Jeg er der vel med noen års mellomrom, men jeg skulle gjerne vært der oftere. 

Måtte du skatte av premiepengene?

Nei, heldigvis så slapp jeg det.

Hvorfor er du så lite med Sofie? Er dere uvenner?

Nei, men vi er veldig busy på hver vår kant og farter så mye om dagen at vi nesten ikke har vært i Oslo samtidig. Vi skal henge når jeg kommer hjem da!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

27 kommentarer

Siste innlegg