FREMME I BARCELONA

Hola fra Barcelona! For en gangs skyld passer det faktisk å starte et innlegg med hola. Nå er jeg jo faktisk i Spania, woho. Vi ankom hotellet vårt rundt klokken ett og ble så letta. Jeg er alltid litt skeptisk til hvordan hotell ser ut i virkeligheten, hvordan området rundt er og slike ting, men dette stod absolutt til forventningene. Vi bor i bydelen Eixample uten at det egentlig sier meg så alt for mye, men i følge Google er det ganske greit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da vi skulle sjekke inn fikk vi en deilig overraskelse. Hotellet hadde oppgradert oss til dobbeltrom med balkong! Jeg elsker balkong og sa til Morten bare for noen dager siden at jeg angret på at vi ikke booket et rom med nettopp balkong. Jeg elsker å kunne gå ut, stå på balkongen og se utover byen. Jeg føler meg på en måte friere og ikke så innestengt når jeg vet at jeg kan gå ut i frisk luft bare noen meter fra sengen. 

Det var i alle fall en veldig bra start på oppholdet vårt her og jeg gleder meg til fire spennende dager i denne flotte byen.Nå har vi fått slappet av litt, jeg har fått på meg sminke og et passende antrekk med tanke på vær og temperatur. Planen nå er å gå ut og finne oss noe digg å spise til lunsj. Det bugner jo av spisesteder her så det blir ikke lett å velge. Dere har heldigvis vært så greie og kommet med masse tips, men om det er noen som brenner inne med noe så er det bare å dele i kommentarfeltet. 

Så tenkte jeg å at dere skal få se hvordan vi bor! Hotellet heter Room Mate Gerard og jeg er allerede litt småforelsket, særlig i badet. Se så fint!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg