30 KJAPPE OM PRIVATLIVET MITT

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen fra Gardermoen! Jeg er så trøtt at jeg nesten griner fordi jeg satt oppe alt for lenge i går. Morten kom til meg i går kveld og vi hadde dobbeldate med Michelle og kjæresten hennes med enchilladas og film. Det var superkoselig, men jeg kom rett fra jobb og ble til slutt sittende oppe og blogge fordi jeg lå litt etter skjema. Så hei fra en kjempetrøtt Andrea som gleder seg masse til Barcelona!

Mens jeg styrer med fly, tog og å sjekke inn på hotellet så kan dere kose dere med 30 kjappe om privatlivet mitt.

JAKKE OG BUKSE ZARA / SKO NELLY HER 

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?

Shit, jeg ser trøtt ut. 

2. Hvem tenker du på akkurat nå?

Pappaen min <3 Savner han.

3. Bryr du om hva andre syns om deg?

Ja, til en viss grad. Jeg bryr meg om hva menneskene rundt meg synes om meg og selvfølgelig litt hva resten av verdens synes også, selv om jeg til tider later som jeg ikke gjør det 😉

4. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?

Selvtillit, sjarm, pene øyne og at han er høyere enn meg.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?

Morten

6. Hvem liker du ikke spesielt mye om dagen?

Liker de fleste om dagen, men liker jo aldri Donald Trump så kan nevne han.

7. Hva har du på deg?

Denne kjolen, denne kåpen og disse skoene hihi. 

8. Hvordan hilser du på folk?

Sier som regel hei 🙂

9. Hvilket merke er det på skoene dine?

NLY shoes.

10. Mye penger og lite venner eller lite penger og mange venner?

Hm… Altså jeg vil heller ha få, gode venner og mye penger enn lite penger og mange ikke så nære venner haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11. Hvem digger du aller mest om dagen?

Jeg digger så mange! Hallo, jeg klarer ikke å velge én person… Okei, jeg kan velge haha. Jeg digger Angelica Blick. 

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?

Den nærmest vinduet, lengst fra døren

13. Hva gjorde du rundt midnatt for to dager siden?

Da sov jeg etter å ha sloknet midt under en episode av Dynastiet. 

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?

Yesss. Det er fra Michelle som svarte på om hun kunne knyte slips fordi Morten trengte hjelp, haha. 

15. Hvem er den siste personen du så i dag?

Som jeg kjenner? Morten <3

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

Seriøst

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?

Hmmmm, ingen? Haha, men mange har sagt de er glad i meg da <3

18.Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? 

Gjør ikke noe veldig spesielt annet enn å kanskje drøye ryddingen en ekstra time eller to. Jo, så pleier jeg å gå en del naken, haha. Det er så deilig!

19. Hvem var den siste du hadde sex med?

Morten <3

20. Har noen av vennene dine sviktet deg?

Nei, ikke mine nåværende venner. De er for bra til å gjøre sånt og vi har liksom vokst fra det der.

21. Din favorittalder i livet så langt?

20! Jeg likte å være 20, selv om jeg har det bedre nå haha.

22. Hvem er din verste fiende?

Jeg tror ikke jeg har noen fiender?

23. Hva har du som skjermbilde på Pc/Mac?

Dette bildet:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?

Jeg trenger kaffe hehe, jeg sa det til Morten. 

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly.

Lett en million! Har høydeskrekk. 

26. Liker du noen?

Ja, mange!

27. Siste sangen du hørte på?

Lewis Capaldi – Someone you loved

28. Liker du utseendet ditt?

Ja, klager ikke akkurat 🙂

29. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?

Ikke foreløpig, men jeg har forhåpentligvis lenge igjen å leve så kanskje jeg får en i løpet av livet. 

30. Hva kommer du aldri til å gjøre?

Bade med haier! Det er GALSKAP.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

24 kommentarer

Siste innlegg