AMIGOS

Reklame | Annonselenke Nelly

Nå skal jeg komme med en skikkelig god restaurant-anbefaling for alle som bor i Kristiansand eller som skal i nærheten av byen.

Da jeg ankom sørlandet på lørdag dro vi rett ut på datenight. Morten hadde booket bord på en restaurant ved bryggekanten i Kristiansand som heter Amigos. Det er en meksikansk restaurant og jeg var frelst fra det sekundet jeg gikk inn døren der. Stilen var kjempekul og tok meg rett tilbake til Mexico. Masse farger og mønster som stod i perfekt stil til navn og tema. Vi hadde bestilt et bord med havutsikt og det var så koselig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER

Det viktigste når man går ut og spiser er selvfølgelig maten, men servicen kan gjøre et godt måltid både dårlig og enda bedre. Vi var så heldige å få en av de skjønneste servitørene jeg har møtt i hele mitt liv. Hun var så koselig, oppmerksom og flink i jobben sin og jeg følte at vi ble skikkelig godt tatt vare på. 

Maten var helt fantastisk. Jeg elsker meksikansk mat, virkelig. Det er noe av det beste jeg vet i hele verden. Sterke gode smaker, enchilladas, quesedillas, burrito, nachos, fajita og alt annet godt. Maten på Amigos var altså så utrolig god. Jeg kunne spist i evigheter.

Vi startet med dips og tortillas som vi delte som en forrett. Morten bestilte enchilladas og jeg bestilte spicy chili con carne og den var SÅ god! Dere må prøve den, virkelig nam nam nam. Selv om begge var stappmette etter den gode maten klarte vi ikke styre unna desserten og bestilte mangosorbet. For et måltid!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere burde absolutt ta turen innom her om dere liker meksikansk mat fordi dette er noe av det bedre jeg har spist på veldig lenge!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg