SISTE SJANSE – VINN REISE TIL SRI LANKA!

Reklame | Lapoint

Nå sitter jeg på toget tilbake til Oslo etter nesten tre kjempefine dager på Sørlandet. Jeg har hatt det helt fantastisk og det er som alltid kjempekjipt å dra fra Morten… Heldigvis har vi mye fint å se frem til, blant annet vår første kjærestetur nå til helgen. Roma-tur og ikke minst Sri Lanka-turen vi skal på med Lapoint i januar.

Nå er det drøyt tre uker siden jeg kunne fortelle at Morten og jeg reiser til Sri Lanka på surfecamp med Lapoint. Vi gleder oss helt utrolig mye og har gjort masse research for å lære mer om landet vi skal til og ikke minst surfecampen til Lapoint.

Det jeg også kunne avsløre i innlegget jeg skrev da er at en av dere lesere kan vinne en tur til den samme surfacempen vi skal på, nemlig Lapoints surpecampSri Lanka!

Nå nærmer det seg siste sjanse til å delta. Jeg trekker en vinner av konkurransen 30. november som vinner en tur for seg og en venn Sri Lanka.

Er du gira på å surfe, nyte sola og møte masse nye mennesker i Sri Lanka i vinter? Da kan du gå inn HER for å finne inspirasjon til hvilke tre ord som beskriver magiske Sri Lanka for deg, og finn også ut hvilken level du og din venn ønsker å delta på. Skriv dette i kommentarfeltet og du er med i konkurransen!

Man må være 18 år for å delta. Tips gjerne en god venn eller venninne du mener bør delta <3 Lykke til!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

160 kommentarer

Siste innlegg