MINE FAVORITT-INFLUENSERE

Nå skal jeg gjøre noe gøy, nemlig dele mine favoritt-influensere med dere. Dette er de jeg følger, engasjerer meg i, ser opp til og elsker å følge med på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kenza. Jeg elsker Kenza! For det første virker hun som en utrolig koselig jente og for det andre er hun kjempeflink på det hun driver med. Hun har en fantastisk klesstil som er kjempeinspirerende, tar dritkule bilder og oppdaterer både blogg og Instagram jevnlig. 

Angelica Blick. Dette er min favoritt-inlfuenser ever. Hun er så fantastisk på alle måter! Angelica har en fantastisk Instagram som inspirerer meg hver eneste dag. Hun oppdaterer Instastory jevnlig med mye forskjellig, både mat, klesinspirasjon og ikke minst trening. Hun er så fit og deler treningsøkter og motiverer. Så er hun ufattelig pen og virker supersøt. 

Ida Wulff. Ida er så morsom og hun skriver så bra! Det er mange som skriver bra, men det er et aller annet med skrivemåten til Ida som jeg elsker. Den er så ekte, litt sassy og veldig, veldig morsom. Hun er ikke redd for å by på seg selv med morsomme historier fra hverdagen, noe jeg elsker. Vi trenger litt real life her i bloggverden. 

Lovisa Wallin. Åååh, Lovia! Instagrammer fra Sverige på 25 år. Jeg elsker feeden hennes fordi den er casual samtidig som den er kjempekul. Hun får en biltur til å se kult ut liksom, hvordan gjør man det? Nå har hun og kjæresten akkurat fått en liten bebbis og de er så søte!

Eirin Kristiansen. Jeg elsker Instagrammen hennes. Da hun først begynte å klatre på blogglisten i Norge leste jeg bloggen hennes fast. Hun var så flink til å dele oppskrifter og treningstips, noe som passet meg perfekt på den tiden. Nå er hun inspirerende på alle måter, både i form av bilder, klær, sminke og ikke minst hvordan bygge opp blogginnlegg så de ser smashing ut. Bloggen hennes ser ut som et magasin om det gir mening. Den er så pen, jeg dør. 

Janni Delér. Nok en svensk influenser. Janni er skikkelig “the girl next door”. Hun har en veldig naturlig look og ser smashing ut! Hun bor delvis på Marbella og delvis i Monaco, men reiser stadig til varme steder. Hvis du er reisesyk kan du umulig klikke den inn på verken blogg eller Instagram uten å booke en billett til et varmt sted, haha. 

Kristina Andersen. Jeg har lest bloggen til Kristina i mange år og klikker meg enda innom når jeg skal lese litt blogg. Hun er så blid og morsom, men det jeg elsker mest med bloggen hennes nå er inspirasjonen! Hun deler masse serie- og filmtips som er perfekt for en sofagris som meg ;-). I tillegg har hun et ufattelig fint hjem som får meg til å  klikke meg inn på finn på jakt etter drømmeleiligheten jeg ikke har råd til hehe. 

Frida Wiman. Jeg følger Frida på Instagram og hun er så flink! Feeden hennes er superinspirerende når det kommer til reise, hverdag og interiør. 

Bianca Ingrosso. Bianca har over 800 000 følgere på Instagram og i tillegg driver hun en blogg og en YouTube-konto. Hun er en skikkelig business woman, i hvert fall i mine øyne. Bianca er også med i Wahlgrens värld med familien sin, blant annet moren hennes som er Pernilla Wahlgren og ganske så kjent i Sverige. Bianca er morsom, ekte og utrolig vakker. Hun er kjempeinspirerende og ekte på alle sine sosiale medie-kanaler og jeg elsker det. 

Pia Muehlenbeck. Jeg er en ganske ny følger av Pia, bare noen uker gammel faktisk, men jeg er helt betatt av denne jenta. Hun er så vakker og skjønn at jeg dør. På sin Instagramkonto deler hun masse bilder fra hverdagen sammen med forloveden sin, og de skal snart gifte seg!!! De er supersøte, hun er dritpen, han er kjempekjekk og sammen er de megainspirerende. 

🌟FORTELL MEG HVEM DERES FAVORITTER ER 🌟

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg