SERIETIPS: BROEN

Okei, nå skal jeg komme med et av de beste serietipsene noensinne. Jeg er totalt hekta på denne serien og det med veldig god grunn! Hvis du liker spenning, interessante relasjoner og humor så er dette serien for deg. Jeg er noen år for sent ute så det kan være at mange av dere allerede har sett den, men til dere om ikke har gjort det så må dere sjekke den ut asap. 

Broen er en dansk-svensk krim- og spenningsserie som for øyeblikket ligger på Netflix. Serien handler om Saga Norén som jobber for politiet i Malmø. En annen sentral figur, i alle fall i de første seongene er Martin Rhoede som jobber for politiet i København. Etter at det blir funnet et lik midt på broen mellom Danmark og Sverige blir politiet i de to byene tvunget til å jobbe sammen om å løse hvem som står bak. 

Serien er på mange måter en typisk krimserie, men den har en faktor som ingen andre serier har, nemlig Saga! Hun er utrolig dyktig i yrket sitt og generelt en dritkul dame som har jobben som liv. Hun er et pluss for serien fordi man blir utrolig interessert og fascinert av Saga som person i tillegg til at serien er dødsspennende i hver eneste episode. 

Som sagt finner du serien på Netflix og hvis ikke du har sett den så er det definitivt dette du bør bruke søndagskvelden din på. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Du måå se «Fortsatt under samme tak» hvis du hadde et forhold til «Under samme tak» (egentlig hvis du ikke hadde det også haha)! Min absolutte favoritt når jeg vil bli varm i hjertet og le masse 🙂 på Netflix!

    2. Du kan også se den på NRK, sånn hvis du ikke har Netflix. Har sett de tre første sesongene, og jeg digger Saga. Liker virkelig måten hun snakker med andre på, og det er både unikt og kult samtidig:D Skal sette meg ned i jula med sesong fire, har ikke tid før det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg