FAVORITTEN HAR BURSDAG

God morgen, fininger! Jeg er endelig på plass på herlige Sørlandet. Morten har bursdag i dag så da tok jeg selvfølgelig turen for å feire han! Vi startet allerede i går med datenight på brygga i Kristiansand på en helt fantastisk koselig restaurant som jeg skal fortelle dere mer om senere. I dag ble bursdagsgutt/mannen vekt med kaffe og kake på sengen og nå har vi akkurat spist frokost og han har åpnet bursdagsgaven fra meg!

Jeg tenkte lenge på hva jeg skulle gi Morten i bursdagsgave. På et tidspunkt sa han at han ønsket seg en kveld meg meg, bare oss to uten bloggen og mobilen, haha. Burde jeg ta hintet om at jeg gir de to tingene litt for mye oppmerksomhet, kanskje? Det er jo en koselig gest og det skulle bare mangle at jeg innfrir det ønsket både på bursdagen hans og ellers i hverdagen.

Han måtte jo få noe ordentlig også, men han er ikke akkurat god på å ønske seg ting, selv om jeg ikke skal klage fordi jeg er minst like dårlig. Det er muligens et tegn på at vi har det ganske godt, men det er veldig koselig å gi bort noe til en man er glad i. Han la lista ganske høyt med roser og et nydelig smykke som virkelig var meg på min bursdagen så jeg var ganske nervøs da jeg bega meg ut på gavejakt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var innom forskjellige ting, men så bestemte jeg meg for at jeg ville gi han en opplevelse. Han har jo en del morsomme interesser, som vannsklie, Melodi Grand Prix og boyband. Jeg var innom alt sammen og da fikk heg plutselig fikk jeg en ganske morsom og original idé. Morten er tidenes boyband fan, haha. Han snakker over gjennomsnittet mye om Westlife og morsomt nok så skal jo de ut på en verdensturné til neste år. Dere begynner kanskje å skjønne tegningen nå.

Bursdagsgaven til Morten er en helgetur til Manchester med fly, hotell og Westlife billetter, woho! Heldigvis likte han gaven så alt er bra her i Lindesnes og vi skal bare kose oss og gjøre akkurat det Morten vil i hele dag! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

35 kommentarer

Siste innlegg