NELLY HAUL

Reklame | Nelly - alle lenker er annonselenker

Jeg bestilte en stor pakke fra Nelly som inneholdt masse fint, men hovedsakelig kjoler til julesesongen. De ter så mye fint nå og dere kan finne alt HER. Jeg har lagt ved link til hvert eneste plagg under videoen til dere som vil kjøpe noe av det samme. Trykk HER eller på bildet for å se videoen.

ZIP NECK GENSER HER  / “DRESSBUKSE” HER / SKINNBUKSE HER / HETTEGENSER HER / JOGGEBUKSE HER  / LANG GRØNN KJOLE HER / GULLKJOLE HER / GRØNN PALJETTKJOLE HER / RØD JULEKJOLE HER / OFF SHOULDER KJOLE HER / GULLSTØVLETTER HER / GRÅ TOPP HER  / SORT TOPP HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

21 kommentarer
    1. Ja, til flere sånne videoer. Men denne videoen var litt mørk. Ikke lett å se fargene på kjolene.😉😘

    2. Jaaaa ja JAAAA til flere sånne videoer! Jeg bare elsker stilen din! 😍 Du er rett å slett en inspo på klesfronten! 😃 Men en ting jeg savner er at du ikke fortalte litt hvordan str. er og hvordan stoffet er i enkelte klesplagg. Men Guri malla, for en kropp du har! Alt sitter jo som et skudd på deg <3

    3. Har du noen gang hørt at du og viktoria fra love island ligner? Dere er på en måte litt lik i ansiktet, fine lepper og et pent smil! Fine klær forresten:)

    4. Du som er så vakker og naturlig, dette kledde deg bare ikke Andrea! Litt skuffet over deg nå. Trodde virkelig du var laget av noe annet enn “en rosa blogger”. Unnskyld om jeg er ufin men ble bare lei meg for at du hiver deg på den trenden! Go klem

    5. Hei! Hvilke str har du i plaggene? Er ca samme størrelse som deg, syns det er vanskelig å bestille riktig fra Nelly

    6. Jaa til flere sånne videoer 😃👏🏻 Men jeg skulle ønske du filmet mer hele deg og at du viste plaggene litt lengre 😃 Hvilken str har du i gullkjolen?

    7. Rikke: Ja, det er litt vanskelig.. Jeg er mellom to størrelser, så noe ble litt stort og litt lite. De lange kjolene er store i størrelsen, samme med den grønne paljettkjolen. Gullkjolen er normal, hettegenseren litt liten, buksen stor, den grønne genseren vanlig, toppene vanlig. Skinnbuksen stor, den grå buksen normal.

    8. Fin innlegg du hadde der,vil du se mitt innlegg og diktsamlinga min😊 hjerne følg bloggen😊 Du er sterk dame hjerne se på min blogg og kommentere noe😊

    9. I videoen ser man trusene dine i den kjolen du skal bruke i julaften.😬 ellers ville jeg si at du har blitt så flink å blogge, tommel opp👍🏼

    10. Hei, på den siste Mesh toppen, følger den andre svarte toppen du hadde under med? ☺️ Elsker bloggen din Btw

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg