22 PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

JAKKE HER / SKJØRT HER / GENSER MATCH / SKO HER

Hva er din største skrekk? Å miste noen av mine nærmeste / terror. Jeg har terrorangst. 

Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv? Hvordan jeg oppfører meg hvis jeg blir skikkelig sur. Jeg blir iskald. Det er fælt. 

Når var du lykkeligst? Jeg er generelt ekstremt lykkelig om dagen, men et øyeblikk jeg må trekke frem er kjærlighetserklæringen på Love Island da Morten spurte om jeg ville bli kjæresten hans <3 Griner enda hver gang jeg ser det. 

Hva var ditt flaueste øyeblikk? Hele den første uken på Love Island. 

Hvem vil du gjerne be om unnskyldning og hvorfor? Besteforeldrene mine, fordi jeg er alt for dårlig til å komme på besøk. 

Hva gjør deg ulykkelig? Å føle at jeg ikke gjør noe bra nok, eller at jeg ikke strekker til og å se dyr som lider eller blir behandlet dårlig av eierne sine. 

Hva ville du bli da du var liten? Popstjerne frem til at jeg skjønte hvor tonedøv jeg er og dyrlege frem til jeg forstod at jeg måtte avlive dyr.

Hvem eller hva er ditt livs store kjærlighet? Kjæresten min som er verdens fineste<3

JAKKE HER

Hvis du kunne bringe noe utryddet tilbake, hva ville det vært? Hm… Det er så sykt mange kule dyr. Hvis ikke jeg hadde vært redd for de så hadde jeg sagt dinosaur, men det må bli sabeltanntiger. 

Hva ville vært din superkraft? Å lese tanker, haha. Jeg er så nysgjerrig!

Hva får deg til å gråte? Masse, haha. Talentshow som America’s got talent, alle filmer hvor dyr dør, noen romantiske komedier, dyr som har det vondt… 

Hvem ville spilt deg i filmen om ditt liv? Reese Whiterspoon, eller nei. Kanskje jeg må si hun som spiller Piper fra Orange is the new black siden alle mener jeg ligner på henne, haha. Taylor Schilling heter hun vel! Jeg ser jo hva folk mener, vi har en del like trekk. 

Hva anser du som din største prestasjon? Bloggen min! Jeg har jobbet så sykt hardt for å få den opp og frem, noe jeg endelig har klart. Jeg er skikkelig stolt av meg selv som lenge balanserte en fulltidsjobb med fulltidsblogg og sel om det var beinahardt i lengden så klarte jeg det og nå går det jo strålende. 

Hvor ofte har du sex? Hehe, så ofte som Morten og jeg er sammen kan man vel si. 

Hvis det er én ting som kan forbedre livskvaliteten din, hva er det? En hund og en egen leilighet, hehe.

Hva er yndlingslukten din? Morten <3

Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det? Haha, ja hele tiden! Jeg hater å snakke i telefonen.

Hvordan slapper du av? I armkroken til Morten, hihi. Det er seriøst. Jeg slapper aldri bedre av enn når jeg ligger inntil han. 

Hvilken lærdom har livet gitt deg? At man ikke må gi opp! Selv om man jobber, jobber og jobber uten å se så mye fremgang så løsner det plutselig. 

Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du ha likt å ha som middagsgjest? Michelle Obama <3 Jeg elsker Michelle og det hadde vært utrolig interessant å hatt en middagsdate med henne. 

Nevn tre ting du og din samboer har til felles. Vi er ryddige, liker å trene og vi er kjempemorsomme på jentevors.

Hvis du kunne ha våknet opp i morgen med en ny evne/kvalitet, hva skulle det vært? Å alltid se på det positive overfor det negative.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Tenker du ikke på at Morten kan gjøre hva han vil, ligge rundt og kose seg når dere er hver for dere uten at du får vite det? Det hadde jeg gjort

    2. Anonym: Hvorfor skulle han gjort det når han har meg? 😉 Haha, neida. Det der ofrer jeg ikke en tanke en gang. Jeg stoler helt og fullt på Morten og hvis han hadde hatt lyst til å ligge rundt så hadde han ikke gått inn i et forhold med meg.

    3. Fine svar!! Bloggen din har virkelig blitt fantastisk. Du er så ærlig og god, og jeg ser du stråler så mye, hver dag! Det er så godt å se, Andrea <3 Fulgte med på LI hver dag og stemte som bare det på dere to. Ønsker deg og Morten alt godt!

    4. Hvilken str har du i den beige «pels» jakka di? 🙂
      Mens jeg legger igjen en kommentar så må jeg si at jeg er sååå glad for at du endelig er høyt oppe på topplista du er kanskje den som fortjener det mest. Bildene dine, bloggen alt er så kvalitet <3

    5. Hei!
      Kjøpte dette skjørtet etter jeg så det på bloggen din, og syns det er sååå fint! Men jeg lurte på hvordan du får det så fint nedi skjørtet, uten at det ser klumpete ut?
      Elsker stilen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg