HEKTISK FREDAG

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard / BikBok

BUKSE BIKBOK HER / GENSER JUNKYARD HER / STRIKK HER

God morgen, fininger! Herregud, nå brukte jeg altså fem forsøk på å skrive god. Det ble alt fra gor til godr. Jeg tror hodet mitt hoppet litt for raskt over fra god til morgen, haha. Sånt skjer fort på morgenkvisten når man er litt stressa og litt gira på en gang. I morgen skal jeg nemlig noe jeg har gledet meg til kjempelenge, men det får dere i kjent bloggstil ikke vite før i morgen, hihi. Sorry not sorry <3 Hva er vel hverdagen uten litt spenning?

Nå har jeg akkurat spist frokost og skal komme meg avgårde på trening. Ukens tredje treningsøkt og den første uken jeg har klart å ha tre økter siden jeg kom tilbake. Jeg er så fornøyd med meg selv. Det er virkelig ikke lett å komme tilbake i gode treningsrutiner etter en så lang pause altså, det må jeg bare si. Heldigvis er det på bedringens vei og i dag kom jeg meg til og med opp tidlig. For en start på helgen! 

Jeg måtte egentlig opp tidlig. Skjemaet for dagen er ganske tight (som vanlig). Trening, etterfulgt av dusj og stell før jeg skal spille inn en innkjøps haul til dere – woho! Alt dette må riktignok skje før jeg har en voksetime i byen klokken 12 etterfulgt av jobb frem til kvart over åtte i kveld. Åja, dere trodde dagen stoppet der? Neida, jeg har planer etter jobb også selvfølgelig. Det er heldigvis bare morsomt. Vel, hele dagen min er egentlig ganske morsom selv om den er hektisk, haha. Det er bare at planene etter jobb er ekstra koselige for da skal jeg møte en kollega av meg og spise middag! Det er alltid kos <3

Følg meg på snap for oppdateringer gjennom dagen; andreasveinsdot så blogges vi senere. Ha en super dag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Så flink du er, kjenner til den med å komme seg tilbake på trening. Det er vanskelig etter en periode av. Selv har jeg kommet meg 3 dager på trening, hadde egentlig et mål om 5 dager. Men mye som må gjøres hjemme, og med hodepine som stadig hilser på så må man ta det litt med ro til tider. Men du er flink, stå på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg