DETTE HAR JEG GLEDET MEG TIL

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHELE ANTREKKET ER FRA ZARA

Wiiiii, i dag er det lørdag. Jeg har fri og endelig skal jeg besøke Morten igjen! Helt siden jeg dro fra Sørlandet sist har jeg gledet meg til å dra tilbake. Når vi er sammen hos Morten er det så deilig. Det er bare oss, ingenting som  gjøres, ikke noe stress og bare kos. Hos meg skjer det alltid noe, sikkert mye fordi jeg legger opp for mye… Men hos han er det bare kos og derfor gleder jeg meg skikkelig!

Denne gangen er det ekstra moro fordi det er Mortens bursdagshelg! Han har bursdag på søndag og blir hele 26 år gammel, altså. Gamle kjæresten min <3 Haha, neida vi er enda unge begge to, men vi pleier å tulle litt med akkurat det der. Jeg gleder meg i hvert fall veldig mye til å feire han. Bursdag er det beste jeg vet i hele verden og det er faktisk nesten like morsomt å feire Morten som å feire meg selv 😉 Han er jo så fiiiiin. Bare se på den morsomme samtalen vi hadde her om dagen, haha. 

Hahah, jeg dør av at vi kan tulle med dette <3 Men hello, hvordan kunne han glemme hunden? 

Vi har store planer for tiden min på sørlandet og jeg gleder meg veldig til å sette meg på toget og komme frem. Jeg er ikke i Kristiansand før nærmere syv i kveld, men vi skal så mye moro og jeg får blogget en del på togturen, så det går nok veldig fint. Kom gjerne med tips om det er noen innlegg dere ønser. Jeg har fem timer å slå ihjel senere i dag, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

40 kommentarer

Siste innlegg