NOEN TANKER PÅ EN TORSDAG

💭Jeg har tatt en kjempestor sjanse og gjort noe veldig skummelt, men som kan bli veldig bra. Det er så skummelt!!!

💭Hvordan i all verden får jeg inspirasjon til å skrive to til tre blogginnlegg om dagen? Altså livet mitt er ikke så spennende, haha. 

💭Jeg visste ikke at det var mulig å savne noen så mye, så ofte som jeg savner Morten ❤️

💭Det må være en grunn til at jeg har vært så mye syk det siste året når jeg aldri har vært det tidligere. Hvorfor finner ikke legen min noen grunn?

💭Jeg elsker å jobbe med bloggen, herregud så heldig jeg er som har den og ikke minst alle dere!

💭Det er så koselig å gjøre ting for noen man er glad i. Jeg har en del småprosjekter på gang og elsker det!

💭Shiiiit det er hardt å komme i gang med trening igjen. Aldri ta lange pauser, tro meg. 

💭Jeg er så glad for at livet mitt er så dramafritt. Når jeg hører om folk som har drama hele tiden og om alt mulig blir jeg helt sliten. Takk for at jeg har verdens flotteste venner og verdens fineste kjæreste som er minst like dramafri som meg. Vel, jeg er egentlig den mest dramatiske haha. 

💭Hvorfor hopper folk i fallskjerm???? Kommer aldri til å forstå det. Morten foreslo at vi skulle gjøre det her om dagen. Jeg bare eeeeh, nei er du gal?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg