EN NYTTÅRSFEIRING HELT UTENOM DET VANLIGE

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE MATCH / BUKSE BIKBOK / SKO HER / VESKE HER

Wæææ! Jeg er helt i ekstase her jeg sitter. Nå har Morten og jeg bestilt oss tidenes beste nyttårsaften-tur. Jeg kan nesten ikke tro at dette skjer fordi det er så romantisk at jeg nesten blir kvalm av meg selv, haha. Samtidig så er jeg så lykkelig og tiden kan virkelig ikke gå fort nok til 31. desember. 

Vi snakket om at vi ønsket å gjøre noe helt spesielt på nyttårsaften, ikke bare det samme gamle med middag og venner i Norge. Det er selvfølgelig veldig koselig, men jeg har vært helt bestemt på at nyttårsaften i år skal feires i utlandet lenge før jeg møtte Morten. Heldigvis var han minst like gira på det som meg og fordi vi gjerne vil feire vår første nyttårsaften sammen bestemte vi oss raskt for å reise bort sammen, bare oss to. 

Nå skal vi ikke akkurat reise til en hvilken som helst by, men til en av de mest romantiske byene jeg kan se for meg. Vi skal feire nyttårsaften i Roma! Det hele skjedde ganske spontant. Vi lå og snakket sammen på telefonen like etter at jeg kom tilbake til Oslo etter å ha besøkt han på Sørlandet for første gang. Samtalen kom av en eller annen grunn inn på nyttårsaften og plutselig lå han og kikket på flybilletter til Roma mens jeg leita frem hotell og vipps så hadde vi booket fire dager i Roma. 

Hotellet vi skal bo på er så sykt fint og jeg gleder meg ekstremt mye til å oppleve Roma, særlig på denne måten sammen med Morten. Jeg har funnet verdens fineste nyttårskjole, altså den er så fin at jeg dør. Dere kan se den HER, men den er virkelig enda finere på.  Nå gleder jeg meg bare helt sinnsykt! Wiiii!

Har noen av dere vært i Roma før eller feiret nyttår der? Del gjerne tips i kommentarfeltet, vi trenger all hjelp vi kan få <3 Gjerne tips til hvor man bør dra for å se på fyrverkeri, hvilke steder man bør spise lunsj og middag, hva man må se og hva man kan droppe… Ja, egentlig alle tips dere har å komme med. Takk på forhånd!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Kjære Andrea. Jeg digger og elsker deg så er ikke det at jeg ikke liker deg <3 men hvis du ser på begge vloggene med mortenx2, så legger du merke til du alltid ser på botten og ikke på din Morten. Nå som du tenker over det så ser du det selv også, at når du prater med botten så ser du mot han og ler og fniser, og når skal snakker med din Morten ser du oftest rett fram eller på botten. Bare prøv å tenk på det til neste video, du legger sikkert ikke merke til det selv:-)

    2. Colosseum, vatikanstaten, shoppe i den berømte shoppinggata, den spanske trappa og ikke minst bare gå rundt og nyte det. God mat og vin overalt og hyghelige mennesker

    3. Har du fått sponset kjolen av Nelly?😍😍 Den var suuuperfin ohmygosh, får bare begynne å spare på stipendet mitt hahah😭💸💸

    4. Så utrolig gøy! Roma er helt fantastisk! Kos dere masse<3 dere er så fine sammen, gleder meg til å følge dere videre<3

    5. Var det dyrt og bestille reise? Jeg og typen har selv lyst å feire vårt første nyttår i utlandet sammen, og jeg vil veldig gjerne overraske han med en tur i julegave.
      Hilsen nyskjerrig jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg