UKENS HANDEL

Som jeg skrev tidligere i dag var kjøleskapet mitt så godt som tomt da jeg kom hjem fra Tromsø i går kveld. Det endte med at jeg bestilte meg pizza til middag fordi jeg ikke orket tanken på å forlate leiligheten igjen, hehe wopsi. Nå er heldigvis både kjøkken- og kjøleskap fylt opp med masse sunn og digg mat!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det blir minst en laksemiddag denne uken, muligens to. Jeg lagde en veldig god laks- og pastasalat da Morten var her sist så kanskje det blir enda en av dem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grønt og pålegg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt kos også. Denne sjokoladen er helt ekstremt god!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yoghurt er virkelig noe av det beste jeg vet. Den greske med mango, altså nam. Det ble også juice til smoothie, melk til havregrynet, Litago og julebrus til kos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg