EN ENKEL TIRSDAGSLISTE

Reklame | Annonselenker Nelly / BikBok / Sponset behandling Beauty House

God morgen, fine lesere! Tilbake til Oslo betyr tilbake til hverdagen. Jeg har fri fra butikkjobben i dag, men har et ganske så tight skjema, noe jeg ofte har fordi jeg legger alt til samme dag. Dumme meg… Lærer aldri! Det jeg i hvert fall har klart er å lage en liste over alt som skal gjøres. Da har jeg i det minste litt kontroll på hva som foregår. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE HER / KJOLE SAMSØE SAMSØE HER (55% rabatt nå) / SKO HER / VESKE BIKBOK

Planlegge uken. Jeg skal sette meg ned med min søte ukesplanlegger og skrive ned alt som skjer og legge opp dagene mine deretter. Når skal jeg skrive, når skal jeg ta bilder, når skal jeg trene, når jobber jeg og når skjer det andre ting. Planlegging er gull 🌟

Fikse bryn. Det er den tiden igjen. Jeg fikser brynene mine en gang i måneden hos verdens flinkeste Nataya på Beauty House Frogner. Nå er det på tide med voks og farge igjen så de blir helt on fleek. 

Møte pappa. Han skal så vidt en tur innom byen i dag og da må vi selvfølgelig få til et møte! Det er farsdag på søndag, vet dere. Jeg kommer med noen gode gavetips i løpet av uken for dere som enda ikke har funnet noe å gi til deres kjære far.

Henge med Sofie og Martine. Wiiii! Det er lenge siden trekløveren har hengt sammen nå. Jeg reiste til Love Island og Martine dro til Bali, men nå er alle samlet i Oslo igjen og vi skal henge. Jeg ser for meg tacokveld. 

Pakke ut. Jeg orket rett og slett ikke å gjøre det i går kveld. Vanligvis er det noe av det første jeg gjør når jeg har vært ute og reist, men litt småsyk og på etterskudd jobbmessig utsatte jeg det til i dag. 

Vaske klær og leiligheten. Michelle har egentlig vasket hele leiligheten mens jeg har vært borte, så det er egentlig bare gulvene igjen. Heldige meg som har en så fin roomie! Så begynner skittentøyskurven å fylle seg opp så det blir vel et par runder med vaskemaskinen også.

Bursdagsgave til Morten. Han har bursdag på søndag så jeg skal ordne gave til han i løpet av dagen i dag. Spennende! 

Laste opp vloggen fra Tromsø. Jippi, jeg har vlogget! Den kommer ut på kanalen til Morten og meg i løpet av uken. Husk å abonner på den HER.

Blogge masse. Som sagt er jeg litt på etterskudd etter å nesten ha tatt meg fri fra skrivingen i helgen. Jeg var riktignok helt på jobb bilde- og vloggmessig, men tekst trenger man også! Jeg fikk skrevet en god del  i går kveld, men jeg kjenner at inspirasjonen flyter over så jeg gleder meg til å skrive masse mer i dag. 

Hente pakker. Jeg har to pakker på to forskjellige postkontor. Kjempemoro! Neida, men hentes må de. 

Trene. Yes, det skal trenes. Aller først skal jeg lage en treningsplan for uken så skal jeg starte dagen, enten i trappene eller på treningssenteret. 

Handle mat. Kjøleskapet mitt er så godt som tomt, wopsi. Jeg må riktignok passe litt på hvor mye og hva jeg handler. På lørdag reiser jeg til Morten så jeg må passe på at det jeg kjøper kan bli spist opp innen den tid. Det er så unødvendig å handle mat jeg ikke rekker å spise. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hvordan har det seg at du plutselig har rabattkode på en kjole du påstår du fikk av ei venninne på en byttekveld??

    2. Anonym: Fordi kjolen er fra Samsøe og ligger selges på Nelly 🙂 Akkurat samme med gullskjørtet jeg kjøpte selv på Samsøe. Nelly selger nemlig flere merker enn NLY brands, som for eksempel Nike. Jeg kan altså fint kjøpe merker som NIKE, Vila, Vero Moda, Samsøe Samsøe osv. og lenke til Nelly. Det at den kjolen er på salg er ikke fordi jeg har en rabattkode, men fordi den er på salg på nettsiden til Nelly 😀 Flaks for dere, da kan dere kjøpe den med 55% rabatt <3

    3. Ikke at dette har noe med innlegget å gjøre, men er Celine hunden til Sofie eller Martine sin? Eller passer hun bare den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg