SJOKKERENDE VAKKERT

Hei, fininger! Jeg koser meg glugg her i Nord-Norge. Tenk at det er første gangen jeg er her. Det er jo helt utrolig Jeg er 24 år gammel og har aldri vært lenger nord enn Trondheim, haha. Jaja, en gang må nå bli den første og jeg er kjempeglad for at jeg endelig kom meg hit. Det er jo helt utrolig vakkert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da vi fløy inn over Tromsø klarte jeg ikke gjøre annet enn å stirre ut av flyvinduet. Hvis dere skal fly til Tromsø  dere booke sete ved vinduet om dere har mulighet til det. At Norge kan være så vakkert… Jeg glemmer litt hvor fint landet vårt er, men nå fikk jeg en påminnelse om hvorfor turistene strømmer til. Høye, vakre fjell med snøhvite topper. Grønnblå innsjøer. Klar, blå himmel. Så utrolig vakkert!

Vi startet rett og slett med et par av tipsene jeg hadde fått på forhånd, et av de var å ta fjellheisen opp til en høyde. Jeg som er livredd for høyder var ikke veldig begeistret da vi gikk frem og så at det er to liner som skal frakte sikkert 15 mennesker opp et fjell, men jeg overlevde og angret ikke på avgjørelsen om å lide meg gjennom den to minutter-lange heisturen. For en utsikt og for en opplevelse! Herregud så fin Tromsø er. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi avsluttet dagen med å reise litt over en time utenfor Tromsø for å besøke familien til Morten. Det var så koselig og vi overnattet hos farmoren og farfaren hans. Jeg synes det er såååå koselig å få komme på besøk hit og møte mennesker han stadig snakker om og som jeg vet han er veldig glad i. De er så imøtekommende og skjønne at jeg gleder meg masse til neste Tromsø-tur!

Nå er Morten og jeg  på tur med Embla og Einar, noe som er superkos og jeg skal prøve å faktisk være litt sosial.  Vi har gjort masse gøy som jeg skal fortelle om senere, og i kveld venter en liten bytur med de og Marius, så det gleder jeg meg masse til!  

xx

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

28 kommentarer

Siste innlegg