10 PLAGG JEG VIL HA AKKURAT NÅ

Reklame | Annonselenker Nelly

Det er så utrolig mye fint på Nelly akkurat nå! Jeg har lyst til å legge halve nettbutikken i handlekurven, men jeg skal snart på tur og må virkelig begrense shoppingen frem til det. En ønskeliste kan jeg derimot lage og nå viser jeg dere plaggene jeg har lyst på akkurat nå!

RØD KJOLE HER / SORT KJOLE HER / GULLKJOLE HER / SKINNBUKSE HER / GLITTERBOOTS HER

ULLGENSER HER / BADEDRAKT HER / SKJORTE HER / CARDIGAN HER / SKJØRT HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Du burde prøve å slutte å synge alle setningene dine i vlogene dine. Det er så slitsomt å høre på.. eks: iiiiii daaaaag skaaaaal viiii på tuuuuuuuur. Vi gleeeedeeeer oss maaaaassssse. Morteeen liiiiiiker piiiiiizzzza ooog jeeeeeeg er glaaaaaaad iiii haaaaaaaaaan. Skjønner du hva jeg mener? Bare ett lite tips:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg