NÅ REISER JEG TIL TROMSØ

Hola, fra flyplassen! Det er alt for tidlig så jeg nekter å ta “in the moment”-bilder fordi dere kommer ikke til å se annet enn to hovne øyne. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg booket et så tidlig fly. Er det mulig? Det er ingen grunn til at jeg ikke kunne tatt et senere, men greit nok. Da får jeg kanskje enda bedre styr på denne døgnrytmen som gjerne vil leve sitt eget liv. 

Nå reiser jeg til Tromsø sammen med Morten. Han flyr riktignok fra Kristiansand så jeg møter han ikke før vi lander i Tromsø begge to, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å sove hele veien til Nordens Paris så det går egentlig veldig fint. Vi får feire månedsjubileum når vi kommer frem! Ja, vi har vært sammen en måned i dag, woho <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne turen har vi halvveis planlagt siden vi var inne på villaen. Jeg har nemlig snakket alt for lenge om å besøke lillesøsteren min som studerer der, men det har aldri blitt noe av. Morten har masse familie i nord og kunne også tenkt seg å besøke dem, så vi ble rett og slett enige om å reise sammen i løpet av november og se her, vi er på vei til Tromsø allerede 2. november altså!

Jeg gleder meg masse til å komme frem og se alt lillesøsteren min stadig prater om, møte enda mer av familien til Morten og ikke minst henge med Marius og Einar fra Love Island igjen! Einar og Embla, søsteren min, er jo venner og Marius bestilte seg like så gjerne en billett hjem når vi først skulle dit så det er utrolig koselig. 

Vi vlogger på turen så dere kan få være med på mitt første Tromsø-besøk. Jeg gleder meg masse til å oppleve byen sammen med disse fine menneskene, men nå er jeg nødt til å få i meg noe kaffe og finne et ordentlig vente-sted så vi blogges fra Tromsø <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

26 kommentarer

Siste innlegg