EN DAG I MITT LIV

Reklame | Sponset genser Happy Wife

Her om dagen bestemte jeg meg for å dokumentere en helt vanlig dag i bilder! Dette er en typisk dag for meg hvor det egentlig ikke skjer noe spesielt, men jeg synes det er gøy å vise dere det også. Det kan ikke skje noe spennende hele tiden 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

08.00 Jeg står opp, vil helst ligge under dyna i en evighet til, men det er litt for å gjøre til å slumre akkurat i dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

08.15 Etter en god frokost som for dagen bestod av havregryn med melk, bringebærsyltetøy og banan setter jeg med ned i sofaen. Da finner jeg frem God Morgen Norge på tv-skjermen og drikker kaffe mens jeg starter på blogg-jobbingen. Det kan være å skrive innlegg, redigere bilder, sende og svare på mail, planlegge innlegg, finne idéer, redigere videoer og ja, det aller meste som har med bloggen å gjøre!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

09.50 Michelle (min kjære roomie) og jeg drar på oss treningstøyet og går til trening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

10.00 Woho! Min første styrkeøkt siden jeg kom tilbake. Heldigvis hadde jeg med meg Michelle som klarte å dra i gang en smått umotivert meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

11.15 Mathandel! Lure som vi var dro vi på butikken like ved senteret i stede for i nærheten av oss… Det ble en tung tur hjem, men litt ekstra trening har jeg ikke vondt av. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

12.15 Etter en dusj er jeg klar for å komme meg ut igjen. Voksing står på planen og da pleier jeg å vokse meg på Wax on Wax off. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1330 Etter drøye tre kvarter i smerter er voksingen over og jeg drar på postkontoret for å hente to pakker som har kommet til meg <3 Elsker pakker!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I den første pakken var det masse bilder jeg hadde fremkalt, hovedsakelig fra sommeren som var, Love Island og alt jeg fant av Morten og meg haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så rammet jeg det inn og plasserte på rommet for å sette et litt mer personlig preg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I den andre pakken var denne genseren fra Happy Wife Oslo. Fått meg kjæreste nå vet dere, da blir det Hayypy Wife genser på meg også 😉 Den er så myk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14.00 Lunsj og mer jobb. Jeg lagde meg en wrap med fullkorntortilla, kremost, ananas, cherrytomater, vegetarpålegg, ruccola, agurk og avokado. Nam!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

15.30 Kom Marte på besøk og hun hadde tatt med boller til meg <3 Woho! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marte kom midt i innspillingen av innkjøpsvideoen min som jeg drev med på dette tispunktet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

17.00 Vi beveget oss ut av leiligheten til det fine høstværet og bestemte oss for å legge oss et kvarter i solsenga. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dessverre funket ingen av sengene bortsett fra den ene sengen Marte fant så jeg satt og ventet i gangen utenfor 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18.00 Vi tok oss nok en tur på Kiwi for å handle inn middag (og litt kos da)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm, Marte vartet opp med kjøttkaker og julebrus! Det var så godt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

22.30 Jeg kom tilbake hjem og fant frem klærne jeg skulle ta med på byttekveld med jentene før jeg jobbet litt til, snakket en times tid med Morten og la meg til å sove. 

Så spennende er altså en vanlig dag i mitt liv 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer
    1. Liker bloggen din og synes du virker som ei utrolig søt og jordnær jente! Håper du fortsetter å være den du er selvom bloggen går oppover.. Nok av clickbait dronninger med trynet fult av fillers der som ikke gjør annet enn å prøve å tjene penger på absolutt all drit de kan og driter i leserne sine

    2. Jeg så deg på tv Norge helle serie .jeg gla du slappe følsen din løse til slutte. .Jeg var gøy lese om dagen din .du er spesielt

    3. Elsker sånne innlegg!! <3 Blogg-Norge har virkelig behøvd en "girl next door"- blogger som deg. En man kan inspireres av, men samtidig ikke føler at lever et helt annet liv enn en gjør selv! 🙂 Det er veldig lett å kjenne seg igjen i deg, og DET er veldig positivt!
      Ha en fin kveld! 🙂 (Eller god morgen, alt ettersom når du leser dette, haha)

    4. Hei. Jeg har sett at flere skriver at blogging er hardt arbeid….Hvis dette er en helt vanlig dag for deg, så et det ikkje mye du jobber med bloggen iallefall. En økt på morgenen og deretter en liten en på ettermiddagen. Altså, helt greit det, og det er jo også slik jeg ser for meg en blogghverdag. Men så er det da altså de som sier at det er hardt arbeid (og at de jobber 24/7). Vær ærlig nå: sååååp hardt er det vel ikke å vere blogger…?!?!?

    5. Anita: En på morgenen, en midt på dagen og en på kvelden var slik det så ut denne dagen 🙂 Det varierer selvfølgelig hos meg og hos andre bloggere. Nå satt jeg to timer på morgenen, en og en halv time midt på dagen og cirka tre timer på kvelden så blir nesten en full arbeidsdag da. Nå skal det sies at dette kun er skriving, videoinnspilling, mail osv ved Macen. Noen dager er også det å ta bilder inkludert som fort tar noen timer, i tillegg til det at man er på jobb hele tiden i form av å dele ting på Snapchat, oppdatere Instagram og stories der og det er ganske mye jobb som ligger bak så jo, det vil jeg så 🙂 Nå var dette en ganske rolig dag for min del, men det kan være både mye og lite jobb alt etter dag.

    6. Så gøy å bare blogge om en helt vanlig dag der det egentlig da skjedde ganske mye for deg synes jeg da 🙂 Ser og høres ut som du har innholdrike dager hver dag, vet ikke om det er tilfelle, men det er iallefall veldig spennende å lese slike innlegg og hadde vært gøy å lese slike flere ganger 🙂 Du er forresten kjempe pen 🙂 Hilsen en som leser bloggen din hver dag og bare beundrer deg veldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg