PÅ INNSIDEN AV MOBILEN MIN

Reklame | Sponset cover Ideal of Sweden

Dette innlegget er poppis hos mange, men jeg tror bare jeg har hatt det en gang tidligere og det begynner å bli veldig lenge siden! Så hvorfor ikke slå til nå som det faktisk skjer litt gøy i livet mitt? 😉 Her er innsiden av telefonen min, helt usensurert. 

FORSIDEN

Kaller man det forsiden? Uansett, dette er slik telefonen min ser ut før du kommer inn på den. Dette bildet tok vi på flyplassen på Granca like før vi skulle tilbake til Norge, fyllesyke og slitne. 

BAKGRUNN OG APPER

Bakgrunnsbildet mitt er med Mart og Emilie fra Albania-turen vår i sommer. Så gode minner! Her ser dere alle appene mine. Jeg har egentlig angst for varsler, men ser at det var noen her. Med en gang det blir mer enn to varsler så synes jeg det er ufattelig tiltak så jeg må hele tiden sjekke de for at jeg skal gidde.

BILDER

Jeg tenkte det kunne være gøy å se hva jeg bruker til bilder! Roomie Cam, Afterlight og Snapseed er redigeringsapper. Unfold som dere ser over her er det jeg bruker til å lage stories på Instastory og unfold er appen jeg bruker for å planlegge bildene mine på Instagram, se hva som passer sammen og sånt. 

MIN SISTE MELDING

Det var med Emilie aka Millie og vi planla tacokveld <3

MESSENGER

Det var med lillesøsteren min som har kalt seg selv for St. Embla i samtalen vår, haha. Vi planla Tromsø-turen og hva vi skal finne på når Morten og jeg kommer på besøk.

MINE SISTE SAMTALER

SNAPCHAT – TOPPLISTE OG NYLIGE

Her har dere topplisten min på Snapchat og de to nyligste samtalene som var med Love Island-gruppen og VBB som er vennegjengen min.

MINE SISTE BILDER

Dette er det siste som finnes på min kamerarull. En del fra bursdagshelgen min 🙂

MITT SISTE SELFIE

Det ble faktisk tatt på fredag! Er ikke så glad i selfies lenger, merkelige greier. Hva har skjedd?

MIN SISTE SAMTALE PÅ INSTAGRAM

Det er rett og slett telefonen min nå. Hvis dere synes dette var moro så kan jeg jo gjøre det med jevne mellomrom! Det er sikkert moro å se hva som endrer seg, hvem jeg ringer mest med om tre måneder eller hva jeg har som bakgrunn da? Legg igjen en kommentar om du vil ha flere innlegg som dette <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Hei😊Lurer på noe som ikke har med dette og gjøre…. Den øyenskyggen du brukte på siste sminkevideo… Vet du hva den heter? Bortsett fra merket for det var vel Bare Minerals? Ha en fin kveld😀

    2. Heia ☺️ Kan du vær så snill si kor Morten kjøpt den blomst du fikk på bursdagen din? Har Lyst å kjøp til min kjæreste, derfor æ spørre

    3. Du er kjempe søt 😍 og det er uansett drit slitsomt med bloggere som bare legger ut selfies på story, så det er bare og fortsette som du gjør ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg