UKENS STORHANDEL

Jeg synes det er så moro at dere liker ukens handel så godt! Vi kjører på med denne ukens handel som er litt annerledes enn vanlig. Nå er det noen ting som er mer tenkt til Morten enn meg, som kjøttpålegg, noe jeg ikke spiser. Ellers har jeg handlet med middagsmat enn vanlig og en del andre spennende ting!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Spirer og ruccola har jeg kjøpt for å bruke i wraps og salater. Det er kjempegodt og setter en veldig god smak på maten i motsetning til vanlig salat. Laks har jeg også kjøpt, rett og slett fordi jeg må begynne å spiser mer fisk hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne MÅ dere prøve i tacoen deres, supergod!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elsker denne proteinpuddingen fra YT <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det ble en del ost denne gangen. Gulost og brunost som pålegg, så kjøpte jeg fersk mozzarella for å ha i salat og på lompepizza, samt revet mozzarella til å bruke på alt som skal i ovnen som gratenger eller pizza. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt kos <3 Disse er utrolig gode.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVegetardeigen kjøpte jeg på Kiwi og den er kjempegod å bruke til for eksempel taco. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Hvorfor er du så gla i døde griser 🤮 synes det er rart folk ikke er våknet opp på noe vis i 2018 ,at dere ikke får medfølelse for dyr som er fosteret opp i smerte og dør i redsel og smerte.hvordan smaker dette egentlig kan umulig smake godt å kose seg med andres lidelse… skjer ingenting humant på noen slakterier .hørte attpåtil at griser drepes skikkelig brutalt i Norge med gassing ,de er livredde .kan helle tikke skjønne at folk får julestemning av delta på dette med feks spise ribbe i jula.hva er julestemning med at noen bøter med livet etter hatt seg en iskald smertefull trang tur i slaktebil før de sparkes innav de ansatte el får elstøt fordi de ikke vil gå inni døden.Nei er liksom alltid at de som ikke vil drepe får hets,det er bare patetisk.er de som deltar på mord som man burde rette øya mot.men folk er selvsagt hjernevasket fra fødsel til tro at å drepe dyrene de vanligvis koser med på bondegårder er helt Okei.dobbeltmoral er noe man også burd lære fra fødsel…eller kanskje å ikke påføre andre død og smerte.god jul med døde dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg