DOBBELDATE MED FAVORITTENE

Hei, fininger! Jeg er helt utslått etter gårsdagens feiring. Morten og jeg har ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og ha Broen-maraton, men er det ikke det man skal gjøre etter å ha festet natten lang? Det var utrolig gøy, men det er altså så slitsomt å feste haha. Jeg har blitt en gammel dame nå, vet dere 😉 Jeg har rett og slett droppet alle planene for dagen og prøver å psyke meg opp til å vakse leiligheten, noe som virkelig trengs.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Egentlig skulle vi på lanseringen til Martine i dag, men jeg har ikke klart å komme meg i dusjen en gang så den måtte jeg dessverre droppe. ´Vi skulle egentlig få besøke av Cristian og Ellinor før den tid for å spille inn YouTube videoer, men ingen av oss var helt gira på det haha. Heldigvis fikk vi møtt de to søtingene i går og catchet opp over lunsj!

Det var veldig hyggelig å se de igjen og endelig få til den dobbeldaten vi snakket så mye om inne på Love Island. Cristian var jo en av guttene Morten ble best venn med der inne og Ellinor var en av jentene jeg kom nærmest, så når alle faktisk endte opp sammen må vi jo dobbeldate! Det var kjempekoselig å høre hvordan de har hatt det siden sist og så ble det naturligvis en del snakk om Love Island og alt som skjedde der inne. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg