UKENS SPØRSMÅL / UTROSKAP, FLYTTING OG LOVE ISLAND

Reklame | Annonselenker Nelly & Junkyard / sponset beandling Beauty House

JAKKE HER / SKO HER / GENSER MATCH / SKJØRT HER 

Vil du si at du har et bedre forhold til din stemor enn din egen mamma?

Ja, jeg har ikke kontakt med mamma så det skal ikke så mye til å toppe det forholdet 😉

Hvordan ble du kjent med Michelle?

Vi begynte på samme håndballag og gikk på samme videregående.

Hvem liker du minst av deltakerne på Love Island?

Det er ikke noe jeg ønsker å rangere på den måten.

Fikk dere kun prosecco på love Island av alkohol eller noe annet og?

Prosecco, vin og øl 🙂

Hva er grunnen til at du ikke er med Sofie osv på tur? Og om du er venn med Isabel?

Det har i bunn og grunn vært fordi jeg ikke har hatt råd til å være med å reise så mye, i tillegg til at jeg har vært ganske låst med butikkjobben min. Det er kjipt, men sånn er livet. Det ligger virkelig ikke noe mer bak enn det. Jeg vil beskrive Isabel og meg som bekjente, men jeg synes hun er utrolig snill og imøtekommende 🙂

Har du mest kontakt med de du møtte på PH eller Love Island?

Jeg har mest kontakt med de jeg møtte på Paradise 🙂 Der fikk jeg jo en del gode venner som enda er en stor del av livet mitt i dag som for eksempel Sofie, Morten og Martine. I tillegg har jeg enda litt kontakt med Rebecca, Isabelle og Martine Lunde blant annet! Det var en litt annen setting og jeg føler at der var det mer naturlig å skape vennskap enn på Love Island fordi der var alle ute etter å finne kjæreste, mens på Paradise er det mer grupper og fest. 

JAKKE SOFIE SIN ( BH TRIUMPH / BUKSE + ØREDOBBER MONKI / VESKE BIKBOK / SOLBRILLER EBAY

Bleker du tennene og hvordan gjør du det i så fall?

Ja 🙂 Det kommer faktisk et innlegg om det i morgen så følg med!

Har du opplevd at Morten kan være litt streng og at han kan si ifra vis det er noe han ikke er fornøyd med ?

Hehe, jeg vil ikke si at Morten er veldig streng, men han sier i fra om det er noe han ikke er fornøyd med. Nå er han som regel ganske fornøyd, så det har jeg egentlig ikke merket veldig mye til. Han påpekte selv at han prøvde å være streng med meg på Love Island da vi skulle velge sang til karaoken, men jeg var for opptatt med å drikke sangria til at jeg merket noe som helst, haha wopsi. 

Stemmer det at du og Nicklas kjente hverandre før Love Island på grunn av Aleks?

Nei, jeg har aldri møtt eller hørt om Niklas før Love Island.

Hva hadde du gjort hvis Morten hadde vært utro mot deg? Hadde du tilgitt han å fortsatt vært sammen med han eller hadde du bedt han om å dratt sin vei å aldri snakke med han mer?❤️

Det hadde blitt det siste alternativet, ja. Jeg tror nok han hadde gjort akkurat det samme om det var motsatt. Utroskap hører ikke til i et forhold og det er noe jeg har nulltoleranse for. 

Hvilken foundation bruker du?

Jeg bruker Clinique Beynd Perfecting Foundation i farge 06 Ivory.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal ikke Morten møte moren din?

Nei. 

Hva tenker du om at det som er bestevenninnen dom bommet totalt på hvem du kom til å like både av jenter og gutter inne på Love Island?

Jeg tenker at det sier mye om hvor annerledes mennesker er når du blir kjent med de enn når du ser en kort promo på et par minutter 🙂 Ikke døm folk etter førsteinntrykk, folkens. Gi de en sjanse. 

Du skriver at du jobber og har ordna deg fri og diverse. Hva jobber du med ved siden av bloggen?

Jeg jobber i klesbutikk 🙂

Er du tilbake hos Side 2 igjen? Hvorfor det?

Jeg er tilbake i Side2 i form av at jeg samarbeider med nettsiden Side2 om blogginnlegg og innhold. Jeg er ikke tilbake hos Egmont som eier Side2 og som jeg var en del av tidligere. Det er kun innhold-basert og ikke noe annet enn det.

Kunne du gått uten sminke? Mener ikke hjemme og sånn seff, men om du bare skal ta en kaffe med en venninne eller noe sånt ute 🙂

Absolutt! Jeg går nok mer uten sminke enn med sminke. Jeg pleier ofte å jobbe uten sminke, dra på café og restaurant uten sminke, på en del av videobloggene mine har jeg faktisk ikke sminke og like før jeg dro til Love Island dro jeg faktisk ut på byen i Oslo helt uten sminke så det har jeg null problem med 🙂

Kunne du tenkt deg å flytte til Morten? Hvorfor/hvorfor ikke?

Ja og nei, haha. På en måte kunne jeg tenkt meg å flytte til Sørlandet, men da måtte det nok blitt Kristiansand som er litt større enn Lindesnes. Det eneste er at jeg har alle vennene mine her og livet mitt her. Det hadde blitt ganske hardt å flytte til et sted hvor jeg nesten ikke kjenner noen, men det hadde jo blitt akkurat på samme måte for han om han hadde flyttet hit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE MATCH

Trodde du at du kom til å ryke ut da du var partner med Nikas? 

Ja, da var jeg gaaaaanske så stressa for å si det mildt.

Har du tatt vippeløft? Du har så fine og bøyde vipper. I såfall anbefaler du vippeløft om du har tatt det før?

Ja! Jeg tar vippeløft jevnlig hos Nataya på Beauty House Frogner (hun er verdens flinkeste på bryn og vipper). Jeg er superfornøyd med vippeløft, virkelig. Det gjør at jeg føler meg enda finere uten sminke og når jeg først sminker meg så blir vippene helt sykt fine! Så det anbefaler jeg på det sterkeste. 

Skal du og morten til Sri lanka med Sofie og Morten? ❤️

Nei, de reiser før oss 🙁

Har du blitt vegetarianer?

Nei, men jeg er ikke så glad i kjøtt.

Kunne du blitt med på Ex on the Beach om det hadde blitt slutt mellom deg og Morten?

HAHAHAHAHAHA, nei aldri i verden. Jeg hadde ikke blitt med om jeg hadde fått en million en gang. 

Skulle ikke dere på tur med Ellinor og Cristian til Vietnam i januar?

Etter nyttår en gang, men jeg tror ikke Morten og jeg har tid i januar… 

KJOLE ZARA / SKO HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

38 kommentarer

Siste innlegg