BURSDAGSFEIRING, SVIGERS & GJENSYNSGLEDE

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei, fininger! Nå skal jeg snart på treningfør jeg drar på jobb og gleder meg veeeeldig til å bli ferdig. Ikke fordi det er kjedelig på trening eller jobb, jeg trives så til de grader, men fordi om noen få timer skjer det noe veldig koselig som er starten på en helt super helg! Jeg skal så mye morsomt denne helgen så jeg tenkte at dere skulle få en liten oversikt 😉

GENSER ZARA / SKJØRT SAMSØE SAMSØE HER / SKO NIKE HER

TORSDAG. Jeg tar med dagen i dag av én enkelt grunn og det er at Morten endelig kommer på besøk til meg! Når han kommer da så har vi ikke sett hverandre på over en uke og det er faktisk gaaaanske lang tid å tilbringe i hver vår by altså. Etter syv lange timer på jobb så skal jeg møte han på Oslo S og vi skal endelig se hverandre igjen <3

FREDAG. Jeg har bursdag!!! Wiii, den aller beste dagen i året <3 Heldigvis er Morten på besøk og det er det eneste jeg virkelig ønsket meg til bursdagen min i år. Jeg sa at du lenge han kommer på besøk så er jeg superhappy. Vi skal bruke hele morgenen og formiddagen sammen på å feire meg (selvfølgelig), spise en god bursdagslunsj et eller annet sted (kom gjerne med tips til kule lunsj-/brunsjsteder i Oslo) og shoppe litt (til Morten faktisk, ikke meg). Så skal jeg jobbe noen timer før vi avslutter bursdagen min med middag og kos hjemme hos meg, bare oss to <3

LØRDAG. Morten og jeg skal starte dagen med trening før vi skal møte Ellinor og Cristian til dobbeldate! De er i Oslo for å dra på Halloweenfesten med de andre deltakerne som vi dessverre ikke får vært med på, men heldigvis får vi til en lunsj. Det blir så koselig å se de igjen og høre alt om hva som har skjedd i tiden vi har vært fra hverandre. Ellinor har forresten laget seg en YouTube-kanal som dere finner HER og Cristian sin finner dere HER.

Resten av dagen går nok med til å ordne klart til kvelden. Jeg skal selvfølgelig feire bursdagen min med jentene også! Det blir en ganske mye mindre feiring enn i fjor da Martine og jeg leide et utested og inviterte flere hundre mennesker, hehe. I år blir det en liten bursdagsfeiring med de nærmeste, vors-stemning, bursdagssang, kake og pizza før vi drar på byen for å feire meg enda mer. Woho!

SØNDAG. En skulle kanskje tro at søndagen ble en rolig dag, men den gang ei. Klokken to skal vi på lanseringen til Martine Lunde! Hun lanserer en klokke i samarbeid med Mockberg, noe som er kjempekult! Morten og jeg, samt en god del av de andre deltakerne fra Love Island skal på lanseringen så da får jeg forhåpentligvis møtt en del av de igjen og gratulert Martine <3 

Senere på søndagen så kommer pappa og stemoren min på besøk! Nå er det Mortens tur i ilden og det er på tide at han får møte sine svigers ;-). Det kommer nok til å gå kjempefint og jeg tror alle har ventet på dette ganske lenge nå, så jeg gleder meg veldig.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

31 kommentarer

Siste innlegg