I HANDLEPOSEN MIN FINNER DU…

Ny uke betyr ny mathandel! Denne gangen to jeg handelen sent lørdag kveld fordi kjøleskapet mitt var utrolig trist. Heldigvis fikk jeg fylt på med masse digg mat og litt ekstra kos til helgen. Jeg har blitt helt obsessed med pistasj-is og spiste hele boksen på under 24 timer hehe. Bare sånn hvis noen lurte på det. Litt kjedelig handel denne gangen, men så kan man heller ikke svi av en tusenlapp på matbutikken hver uke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var ikke verdens største handel denne gangen, men den forrige fikk dekket en del base-behov. En del grønnsaker slik at jeg kan lage linsegryte og masse godt tilbehør til for eksempel fisk. Litt påfyll av drikke i form av melk, juice til smoothien min og en annen obsession, nemlig Litago. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er forresten erstatningen jeg bruker for kylling! Det var mange som spurte etter den sist da jeg klarte å glemme den i fryseren mens bloggshooten pågikk. Slik ser den i alle fall ut og det er den jeg bruker i stede for kylling til alt jeg vanligvis ville brukt kylling i. For eksempel bruker jeg den i grytene jeg kjøpte som dere kan se på det første bildet! De er jo supergode, elsk på Toro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

HEKTA!!! Denne er farlig god. Jeg tror jeg må holde meg unna akkurat denne en god stund for å komme over min nylige obsession.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjempegodt vegetarpålegg som jeg anbefaler på det varmeste. Coop har veldig mange gode vegetaralternativer så hvis dere er interessert i å teste litt slik bør dere ta turen til nærmeste Coop-butikk. Ellers er vegetardeigen fra Kiwi den beste å bruke som erstatning for kjøttdeig og karbonadedeig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg