MIN ØNSKELISTE AKKURAT NÅ

Reklame | Annonselenker Nelly / Ellos

I anledning bursdagen min så har jeg laget et innlegg med hva som stod på ønskelisten min i år. For en ukes tid siden begynte jeg nemlig å få spørsmål om hva jeg ønsker meg og det var ikke akkurat lett å komme på noe. Jeg føler virkelig at jeg har alt jeg trenger, i hvert fall alt jeg trenger som kan gå innenfor kategorien bursdagsønsker. Så det endte opp med at jeg satt meg ned og skrev en liste over hva jeg faktisk trenger.

Ønskelisten min ble ganske så voksen om man kan si det slik. Nå går det i ting som sofabord og micro, haha. Kanskje dere finner noe å sette på deres ønskeliste eller kanskje du faktisk kan starte på julegavene allerede? Her kommer i hvert fall min bursdagsønskeliste: 

SOFA HER / VEGGHYLLER HER / PUFF HER / SPEIL HER

SOFABORD HER / MICRO HER / HYLLEBORD HER / DYNE HER

Det er vel egentlig ønskelisten min, men da jeg var i gang så fant jeg en del ting jeg også kunne tenkt meg, men som jeg egentlig ikke trenger.

Jeg prøver å finne den perfekte nyttårskjolen. Jeg elsker nyttårsaften og i år vil jeg ha en lang, glitrende kjole! Jeg tror jeg har funnet en stil jeg har lyst til å kjøre, hehe. Det ser i hvert fall slik ut med tanke på kjolene jeg har funnet frem til. Hvem av de synes dere er finest?

KJOLE 1 HER / KJOLE 2 HER / KJOLE 3 HER / KJOLE 4 HER

Det er ikke lenge til desember dukker opp og det betyr julebord, fest og ikke minst julaften. Jeg elsker jo kjoler og benytter meg av enhver anledning til å skaffe meg en ny kjole som er perfekt til anledningen. En av mine mindre feil, men helloooo kjoler er så fint! Akkurat i julen synes jeg det er veldig fint med dype rød- og grønnfarger selv om jeg vanligvis hater å kle seg i farger etter anledning om det gir mening hehe.

LANG GRØNN KJOLE HER / LANG RØD KJOLE HER / KORT GRØNN KJOLE HER / HVIT KJOLE HER

SORT KÅPE HER / GULLKJOLE HER / BLÅ KJOLE HER / GLITTERKJOLE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg