KROPPEN MIN FIKK SJOKK

God morgen, fine dere! Jeg håper dere har fått en kjempefin start på uken. Det har jeg i hvert fall hatt.

I går klarte jeg faktisk å å komme meg på trening! Michelle og jeg dro på oss ull, joggesko og treningstights og tok turen ut til trappene i parken. Jeg har ikke hatt en ordentlig treningsøkt på to måneder. Sist jeg gjennomførte en skikkelig økt var da Espen kom inn i Villaen på Love Island og kjørte en forferdelig effektiv, men beinard økt med oss (den finner du HER). Den tar 15 minutter og er perfekt på travle dager, så sjekk den ut om du trenger litt motivasjon!

Bilde lånt fra Espen <3

En liten hemmelighet om det klippet der – vi var ganske så godt beruset hele gjengen hehe. Vi hadde nemlig hatt dagsfylla like før og kjørte på med prosecco før hele dagen tok en real helomvending, men vi hadde så veldig godt av det alle sammen.

Uansett, tilbake til poenget – jeg har trent igjen!

Altså det var så utrolig tungt. Vi kjørte pyramideintervaller i trappen, noe som er en av mine favorittformer for trening. Supereffektivt og moro! I hvert fall vanligvis, hehe. Det var helt forferdelig. Jeg hostet og harket mens legger og lår verket etter den første runden. Jeg tror rett og slett kroppen min fikk litt sjokk. Oi, hva skjer her? Beveger du deg nå? Jepp, det var tankene til kroppen min da jeg startet å løpe etter to måneder uten noe særlig bevegelse. 

Men vet dere hva? Det var utrolig digg! Etter å ha kommet over det faktum at jeg er ekstremt mye dårligere trent nå enn før jeg dro så valgte jeg heller å fokusere på hvor godt det er å være igang igjen. Jeg vet også at det ikke tar så alt for lang tid å komme tilbake i god form når man er vandt med å trene jevnlig, særlig kondisjonen kommer seg raskt tilbake til der den bør være.

Jeg ble egentlig bare skikkelig motivert av dette og trosser stølheten som råder over kroppen min for å dra på morgentrening med Michelle. Herregud, så bra at jeg flyttet inn med henne haha. Nå blir det skikk på treningen fremover og når jeg er ordentlig i gang så kanskje jeg også klarer å spre litt motivasjon 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

21 kommentarer

Siste innlegg