MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Dette har virkelig vært en etterspurt spørsmålsrunde og nå er den endelig her! Morten har svart på en del av spørsmålene om meg dere stilte på Instastory så nå får dere et bedre innblikk i hva han tenker om oss, bloggen og ikke minst hva han synes om at jeg ikke vil føde mine egne barn!

Hva er deres favoritting å gjøre sammen?  

Det må være å lage god mat sammen, og sette på en god serie eller film!

Hva synes du om at Andrea ikke vil føde barn selv?

Det respekterer jeg fullt ut, og hvis vi skulle få lyst på egne barn så er surrogati mulig. Hvis ikke kan vi også vurdere adopsjon og gi barn uten familie en mulighet til å vokse opp i trygge omgivelser. Så det gjør meg ingenting! 🙂 

 Hva tenkte du egentlig om Andrea da du var par med Viktoria?

I starten tenkte jeg ikke så mye over noen av de andre jentene på den måten, fordi jeg ville finne ut av om det var noe mellom Viktoria og meg. Men etterhvert som dagene gikk og jeg begynte å snakke litt med Andrea på tomannshånd så fikk jeg øynene mer og mer opp for henne. 

Hva er det diggeste med Andrea?

Det diggeste må kanskje være den islandske stjerten hennes.
Edit Andrea: Hahaha, jeg dør av deg.

Har du noen gang vært så forelsket før som du er i Andrea?

Nei, det har jeg aldri vært før! Og det er veldig deilig å kjenne på!

Hva liker du best med Andrea?

At hun er så ærlig, og at jeg alltid vet hvor jeg har henne. Hun er god til å fortelle meg hva hun tenker om alt, og det gjør meg igjen veldig avslappet rundt henne.

 Hva falt du for ved Andrea?

En ting er at hun er jo utrolig pen! Men det var også at vi snakket så lett sammen, og det føltes så naturlig fra første stund.

Hva er aldersforskjellen mellom dere?

Den er rett under 2 år. 
Edit Andrea: Morten er nesten to år eldre enn meg 🙂

Hva er det verste med Andrea?

Hun kan være ganske treig om morgenen, men det er forsåvidt jeg også. 

Hva er yndlingsfilmen til Andrea?

Det er nok Løvenes Konge, tett etterfulgt av The Notebook.

Hva irriterer deg mest med blogglivet til Andrea?

At vi må ta bilder av maten før vi kan spise. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMorten når han må vente med å spise fordi jeg skal ta bilde, hehe 🙂

Hvem av vennene hennes kjenner du best nå?

Det er nok Michelle som hun bor sammen med.

Har dere vært på ordentlig date?

Ja, nå har vi endelig fått vært på flere ordentlige dater! Og det har vært veldig kos!

Hvordan tror du det er for Andrea nå i etterkant når hun vet at du først var interessert i Viktoria på Love Island?

Det tror jeg ikke at Andrea tenker noe på. Og hun valgte forsåvidt ikke meg heller ved å ikke gå frem på parvalget. Og dette var tidlig før vi hadde rukket å bli ordentlig kjent.

Har dere ingen planer om å bli samboere?

Jo, det har vi! Men vi skal først og fremst bare pleie forholdet enda mer ut året! Vi har lagt masse planer som vi gleder oss til! Så får diskusjonen om flytting komme mer til neste år.

Hva synes du om klesstilen til Andrea?

Jeg synes den er bra! Særlig kjoler er hun veldig god på!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

29 kommentarer

Siste innlegg