MIN LØRDAGSKVELD

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og god lørdag, verdens beste lesere! Nå sitter jeg ved sminkebordet mitt og kjenner duften av pizza fra kjøkkenet. Jeg var ferdig på jobb klokken seks, men hvordan jeg ikke har klart å sette meg ned hjemme før nå aner jeg ikke. Et eller annet må jeg ha drevet med. Uansett, etter en lang arbeidsdag orker rett og slett ikke lage noe ordentlig i dag så her går det i frossenpizza altså. Jeg har til og med slått til og kjøpt dessert, nemlig pistasj-is og sjokoladesaus. Dette blir en bra lørdag!

Planen for kvelden er så spennende som jobb, jobb og vasking. Det er på tide å komme a jour med alt som skal være i orden før en ny uke starter. Klesvasken står og går, innlegg skal skrives, mail skal besvares og leiligheten må vaskes. I morgen blir akkurat lik, bare litt morsommere for da skal jeg også legge til den første treningsøkten etter jeg kom tilbake fra Love Island og en skikkelig bloggshoot med min flinke fotograf Helene. 

Jeg håper jeg kan bli ferdig så fort som mulig så jeg rekker litt sosialisering senere i kveld. Nå bor jeg nemlig like ved en av mine beste venninner og en del av jentene er samlet der for å chille, så jo raskere jeg blir ferdig jo større er sannsynligheten for at jeg kan henge litt med dem i kveld også <3 Nå begynner jeg å bli ganske redd for den pizzaen så jeg må avslutte her, men jeg ville bare stikke innom og si hei og gi et lite innblikk i min utrolig spennende lørdagskveld 😉

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg